ببینید: شهر ها اگر انسان بودند چه شکلی می‌شدند؟! +[تصویر]

به تازگی تصاویری جدید از اینکه شهر ها اگر انسان بودند منتشر شده است. شهر ها اگر آدم بودند با هوش مصنوعی به این شکل تبدیل می‌شدند.

ببینید شهر ها اگر آدم بودن چه شکلی میشدن ؟! این تصاویر بسیار هیجان انگیز و جالب است و احساس خوبی را در وجود آدم ایجاد می کند. در ادامه مطلب با خبر علی میری تبدیل شهر ها به آدم همراه ما بمانید.

 شهر ها اگر انسان بودند

  • تبدیل شهر به آدم علی میری

به گزارش منابع خبری:

هنرمند قهار و چیره دست به نام علی میری با هنرنمایی هایی درمورد نسبت دادن ماهها و شهرها و … به آدم و با مضمون این که اگر شهر ها آدم بودن چه شکلی میشدن و … توانسته نظر اکثر کاربران را به خود و آثار هنرمندانه اش جلب کند.

دیدن این تصاویر شاید برای همه ی ما لذت بخش باشد و باعث احساس خوب در ما شود. این تصاویر دنیای تازه و هیجان انگیزی را برای انسان ترسیم می کند. در ادامه نمونه ای از آثار این هنرمند را تماشا کنید:

شهر های ایران اگر انسان بودند

دلیل اول استفاده از تصاویر آقایان توسط این هنرمند، این است که تسلط و مهارت بیشتری در ترسیم چهره‌های مردان دارد و می‌تواند احساسات و اندیشه‌های مورد نظر خود را به خوبی به تصویر بکشد. او در ترسیم چهره‌های خانم‌ها تسلط کمتری دارد و علاوه بر این، تعداد تصاویر مردان در بانک داده‌های ذهنی او بسیار بیشتر از تصاویر زنان است.

دلیل دوم استفاده از چهره‌های مردان توسط این هنرمند، قابلیت نمایش هرگونه مفهوم و احساسی که نیاز باشد در چهره مردان است، بدون اینکه به زیبایی آن توجه کند. به عنوان مثال، او می‌تواند چهره‌ای خسته و استرس‌دار را ترسیم کند و بگوید که این چهره متعلق به یک شهر کویری خاص است. اما در مورد چهره‌های خانم‌ها، مخاطبان به طور ناخودآگاه انتظار زیبایی را دارند، به ویژه اینکه هر فردی دوست دارد شهر خود را بیشترین زیبایی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شهر ها اگر انسان بودند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *