کارگردان The Marvels : فیلم آینده به رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول می پردازد

کارگردان The Marvels به تازگی درباره رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels صحبت‌هایی داشته که جنجالی شده است.

نیا داکوستا، کارگردان مارولز، درباره شخصیت مونیکا رامبو در فیلم ابرقهرمانی آینده صحبت کرد، که شامل رابطه او با کاپیتان مارول است. هنگامی که رامبو برای اولین بار به دنیای سینمایی مارول معرفی شد، طرفداران او را به عنوان یک بچه جوان باهوش شناختند که به دلیل دوستی قهرمان با مادرش ماریا، می‌تواند فوراً با کارول دانورز ارتباط برقرار کند.

رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels

پس از آن، مونیکا (تیونا پریس) با ورژنی بزرگ‌تر در سریال تحسین‌شده Disney+ WandaVision ظاهر شد، جایی که مشخص شد او یکی از افرادی است که به مدت پنج سال پس از عکس‌برداری تانوس ناپدید شده بود.

در بازگشت از بلیپ، مونیکا پریشان متوجه می‌شود که مادرش فوت کرده است. در این سریال، او فرصت رسیدگی به مرگ مادرش را پیدا نکرد زیرا بلافاصله موقعیت خود را به عنوان کاپیتان S.W.O.R.D از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:

توضیحات احتمالات مارولز از زبان کارگردان این فیلم

رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels
توضیحات درباره رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول

رابطه کاپیتان مارول با مونیکا رامبو

رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels
رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم مارولز

داکوستا در صحبت با توتال فیلم تایید کرد که مارولز سرانجام شاهد مواجهه مونیکا با تروما ناشی از از دست دادن مادرش و داشتن عمه‌ای است که به دلیل غیبت مکرر کاپیتان مارول از زمین نتوانسته است او را از غم و اندوه خود راهنمایی کند. او گفت:

اگر یک بچه عمه‌ و مادرش را از دست بدهد – اگرچه وقتی مادرش از دنیا رفت بچه نبود – احساس می‌کند که هیچ خانواده‌ای ندارد. اما متوجه می‌شود که عمه‌اش هر از چند گاهی به زمین می‌آید و در فضا برای یکسری افراد دیگر کارهایی انجام می‌دهد. مونیکا قطعا زخمی دارد که بالاخره در این فیلم به آن می‌پردازیم.

علاوه بر لارسون و پریس، این فیلم توسط ایمان ولانی ستاره نوظهور نیز هدایت خواهد شد که او در نقش خانم مارول (کامالا خان) بازی می‌کند. این نشان دهنده اولین حضور این بازیگر جوان در فیلم سینمایی پس از بازی در سریال خانم مارول است.

توضیحات درباره رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رابطه مونیکا رامبو با کاپیتان مارول در فیلم The Marvels چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *