همنواز

نخستین تصویر از فیلم Family Switch منتشر شد+[زمان پخش]

به تازگی نخستین تصویر از فیلم Family Switch منتشر شده است. نتفلیکس اعلام کرد که طرفداران باید تا چه زمانی منتظر تماشای فیلم کمدی Family Switch باشند.

 شبکه نتفلیکس تصاویر جدیدی از فیلم Family Switch را منتشر کرده است. در این فیلم، جنیفر گارنر و اد هلمز به ترتیب در نقش زن و شوهری حضور دارند که به طور ناگهانی با فرزندان خود در وضعیت عجیب و غریبی قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب با خبر فیلم جدید Family Switch همراه ما بمانید.

نخستین تصویر از فیلم Family Switch

اولین تصویر از فیلم Family Switch 

به گزارش منابع خبری:

تصاویر نشان می‌دهند که جس بازیگری جنیفر گارنر و بیل بازیگری اد هلمز همراه با فرزندانشان، خانواده واکر را تشکیل می‌دهند.

همچنین، میرز بازیگر سریال “Wednesday” نقش سی‌سی و برادی نون، صداپیشه انیمیشن “TMNT: Mutant Mayhem” نقش وایات، فرزندان خانواده واکر را بازی می‌کند. این فیلم کمدی خانوادگی در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) در شبکه نتفلیکس به نمایش در خواهد آمد.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Family Switch

نخستین تصویر از فیلم Family Switch
نخستین تصویر از فیلم Family Switch

زمان انتشار فیلم Family Switch

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم:

“جس و بیل واکر تلاش می‌کنند تا ارتباط خانوادگی را با رشد و استقلال بیشتر فرزندانشان حفظ کنند. اما یک هم‌ترازی سیاره‌ای نادر باعث جابه‌جایی بدن اعضای خانواده می‌شود و آن‌ها برای بازگشت به حالت عادی، ماجراجویی جالبی را شروع می‌کنند که باعث نزدیکی بیشتر آن‌ها می‌شود”

این فیلم بر اساس کتاب “Bedtime for Mommy” نوشته ایمی کراوس رزنتال ساخته شده است. کارگردانی این فیلم را جوزف مک‌گینتی نیکول (با نام هنری McG) برعهده داشته و آدام ستیکیل و ویکتوریا استروس فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. ویکتوریا استروس، دیوید هیمن و جیسون روزنتال وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. همچنین، ام‌سی‌جی، لارنس گری، بن اورارد، نیکول کینگ سولاکا و مری ویولا نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصویر از فیلم Family Switch  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *