تریلر فیلم What Happens Later منتشر شد + تاریخ اکران

فیلم What Happens Later یکی از جدیدترین فیلم‌های 2023 است که در آستانه اکران قرار دارد و اخیراً تریلر فیلم What Happens Later منتشر شد.

مگ رایان و دیوید دوچوونی دو عاشق سابق هستند که بیش از 20 سال پس از یک ارتباط از دست رفته در زمانی که در تریلر فیلم What Happens Later جوان بودند، شانس دومی پیدا میکنند. در اولین نگاه به فیلم آینده خیابان بلیکر به کارگردانی و بازی رایان، بیل (دوچونی) و ویلا (رایان) پس از تاخیر نامحدود پروازهایشان به آستین و بوستون در فرودگاهی سرگردان شدهاند.

تریلر فیلم What Happens Later

اولین تریلر What Happens Later

با هم، با روایت یک گوینده آگاه فرودگاه، ویلا و بیل باید ارتباط غیرمنتظره‌ای را دنبال کنند که نه تنها آنها را در کنار هم قرار می‌دهند، بلکه یک بار دیگر به همان اندازه جذب و آزرده خاطر یکدیگر می‌شوند.

تریلر اول فیلم What Happens Later

در ادامه می‌توانید تریلر اول فیلم What Happens Later را مشاهده نمایید:

اولین تریلر What Happens Later

در حالی که دقیقاً دیدار مجددی که هیچ‌کدام از آنها تصور نمی‌کردند، نبود، وقتی شب می‌گذرد و آن دو ترمینال خالی را تصاحب می‌کنند، جرقه‌ای که برای اولین بار عشق آنها را شعله‌ور کرد دوباره زده می‌شود. اکنون، این دو باید نحوه شکل‌گیری زندگی‌شان را باز کنند، چرا همه چیز در اولین بار از هم پاشید و آیا کسی می‌تواند دوباره عشق را با همان شخص پیدا کند. فیلم What Happens Later در تاریخ 13 اکتبر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *