ویدیو : آخرین خواسته ستاره سعیدی قبل از فوت بر روی تخت بیمارستان

به تازگی ویدیویی از آخرین خواسته ستاره سعیدی قبل از فوت بر روی تخت بیمارستان در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار غم انگیز و ناراحت کننده می باشد.

امروز ویدیویی از ستاره سعیدی در رسانه ها پخش شده که با حالی بسیار وخیم بر روی تخت بیمارستان افتاده است. گویا این ویدیو از ستاره سعیدی حرف های قبل از درگذشتش در بیمارستان بر اثر مریضی، می باشد.

بیشتر بخوانید:

 ویدیویی از بیژن مرتضوی و همسر ستاره سعیدی برای روز ولنتاین

اشک های ستاره سعیدی برای بیژن مرتضوی

آخرین خواسته ستاره سعیدی قبل از فوت بر روی تخت بیمارستان

بیژن مرتضوی عزادار برای فوت همسرش، ستاره سعیدی، است. چند روز قبل از وقوع این حادثه، بیژن مرتضوی خواستار دعا و آرزوی بهبودی همسرش در پی عمل جراحی بود. پس از انجام عمل، بیژن مرتضوی از مردم برای حمایت و نیکوکاری‌هایشان قدردانی کرد و خبری از موفقیت عمل همسرش به اطلاع عموم رساند.

اما چند روز بعد، بیژن مرتضوی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که همسرش هنوز به هوش نیامده است. این اتفاق ناگوار باعث اندوه و غم عمیق او شد. بیژن مرتضوی و همسر جوانش، ستاره سعیدی، در سنین متفاوتی بودند و حدود ۳۰ سال اختلاف سنی بین آن‌ها وجود داشت. پس از ده روز بیهوشی، متأسفانه همسر بیژن مرتضوی درگذشت. این رویداد تلخ و دردناک، بیژن مرتضوی را در حالتی از اندوه عمیق فرو برد.

درخواست ستاره سعیدی قبل از فوت شدن

در ادامه می‌توانید ویدیویی از نفس های آخر ستاره سعیدی بر روی تخت بیمارستان را ببینید:

حرف های ستاره سعیدی قبل از فوت شدن داخل بیمارستان

بیژن مرتضوی در گذشته با همسر اولش ازدواج کرده بود و یک پسر به نامشان متولد شد. اما به دلایل نامشخصی، او از همسر اولش جدا شد و در حال حاضر با خانمی به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده است. بیژن مرتضوی در سال 1979 مهاجرت کرده و در ایالات متحده آمریکا تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه ایالت تگزاس ادامه داد. سپس در سال 1985 به کالیفرنیا نقل مکان کرد و اولین آلبوم خود را منتشر کرد.

همسر بیژن مرتضوی، ستاره سعیدی، فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و به همین دلیل در بین طرفداران بیژن مرتضوی بسیار محبوب بود. اما متأسفانه، او با مشکلی جدی مواجه شد و به بیماری تومور مغزی مبتلا شد. این بیماری باعث شد که علاقه بیژن مرتضوی به همسرش، ستاره سعیدی، به صورت گسترده‌تری شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص آخرین خواسته ستاره سعیدی قبل از فوت بر روی تخت بیمارستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *