ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در اولین کنسرت بعد از فوت همسرش ؛ 19 شهریور نیویورک

لحظاتی غمگین در کنسرت بیژن مرتضوی بعد از دیدن عکس همسرش به وجود می‌آید. ویدیویی از ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت روز گذشته نیویورک را ببینید.

کنسرت بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش

وقتی استاد بیژن مرتضوی عزادار ستاره‌ست، اما می‌رود تا برای مردمی که بلیط خرید‌ه‌اند اجرا کند ! وسط تمرین عکس ستاره را نگاه می‌کند:


ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت

پارت اول:


ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت پارت دوم:


ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت پارت سوم:


ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت پارت آخر:


وصیت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

در ویدیوی ذیل وصیت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی را بشنوید:


علت بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی سال‌ها قبل پس از جدایی از همسر اولش، با ستاره سعیدی که بیش از 28 سال اختلاف سنی با او داشت، ازدواج کرد. اما در حال حاضر، ستاره سعیدی فوت کرده است.

ستاره سعیدی در سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی و در سن ۳۴ سالگی با استاد بیژن مرتضوی که در آن زمان ۵۹ سال داشت، ازدواج کرد. او به عنوان مدیر برنامه‌ها و کنسرت‌های ایشان مسئولیت‌های مدیریتی را به عهده گرفت.

اشک های خواهر دو قلوی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در مراسم تشییع در استانبول

ویدیو : رونمایی بیژن مرتضوی از پسرش

تا کمی قبل اطلاعات بیشتر درباره نوع بیماری ستاره سعیدی موجود نبود. اما با انتشار فیلمی توسط بیژن مرتضوی وی از موفقیت‌امیز بودن عمل همسرش می‌گوید. در ادامه این فیلم را ببینید:


بعد از عمل موفقیت‌آمیز همسرش، ستاره سعیدی، اشک شوق از چشمان بیژن مرتضوی سرازیر شد. ستاره سعیدی به دلیل یک عارضه مغزی، نیاز به جراحی داشت و این عمل با موفقیت انجام شد.

همانطور که در ویدئوی بالا دیدید، بیژن مرتضوی با خوشحالی و شادی زیاد، پس از شنیدن خبر موفقیت جراحی همسرش، احساسات شوق و خوشحالی خود را نمایان کرد و اشک‌های خوشبختی از چشمانش بریخت. این عمل جراحی موفق، امیدوارانه بهبود و بهتر شدن وضعیت ستاره سعیدی را پیش‌بینی می‌کند.

ویدیوی دیگر از بیژن در ادامه وصیت ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی :


پشت پرده علت فوت ستاره همسر بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی، که برای جراحی یک روزه تحت عمل قرار گرفته بود، در نهایت به بیماری خود تسلیم شد و از دنیای ما رفت. در چند روز گذشته، آقای مرتضوی در ویدیوهای مختلف از مردم برای سلامتی همسرش خواستار دعا بودند.

فوت ستاره همسر بیژن مرتضوی
کنسرت بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش

بانو سعیدی، همسر آقای مرتضوی، در یک عمل جراحی سخت قرار گرفت و وضعیتش به حدی بحرانی تبدیل شد که پزشکان مجبور شدند او را به مدت پنج روز در حالت خواب مصنوعی نگه دارند تا آسیب جراحی کمتر شود.

با این حال، این مدت به بیش از ۱۰ روز دراز شد و خانم سعیدی به طور غیرقابل کنترل به غش و بیهوشی فرو رفت و در نهایت در ساعات آخرین روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ و در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

علت بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی
بیماری ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

استاد نصرالله معین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینگونه نوشت:

علت بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی
علت بیماری ستاره همسر بیژن مرتضوی

عزیزم بیژن، شنیدن خبر جدایی همسر محترم و مهربانت برایم بسیار سخت است. هیچ کلمه‌ای برای تسلیت این درد نمی‌تواند پیدا شود. تحمل این مصیبت برای همه ما که او را می‌شناختیم، سخت و دردناک است، و می‌دانم که داغی که بر دل تو نشسته، تحمل‌ناپذیر است.

علت بیماری ستاره سعیدی

ستاره سعیدی در چند ماه گذشته دریافت که یک تومور مغزی دارد و به پیشنهاد پزشکان تصمیم گرفت آن را جراحی کند. پس از عمل جراحی، او قرار بود در عرض چند روز به خانه برگردد.

کیلیپ ولنتاین بیژن مرتضوی و همسرش ستاره سعیدی

در ادامه می‌توانید ویدیو روز ولنتاین با حضور ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی را ببینید:


فیلم گریه بیژن مرتضوی برای همسرش


جنجالی ترین ویدیو از رقصیدن همسر بیژن مرتضوی

در ادامه می‌توانید ویدیو رقص جنجالی همسر بیژن مرتضوی را ببینید:


ستاره سعیدی علاوه بر فعالیت هنری، ستاره سعیدی در کنار همسرش بیژن مرتضوی، یک زندگی شاد و موفق را دارند. آنها به عنوان یک زوج مشهور و محبوب، به عنوان الگویی برای بسیاری از طرفداران در دنیای هنر و سرگرمی شناخته می‌شوند.

اشک های بی امان ستاره سعیدی برای استاد مرتضوی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی ستاره سعیدی برای همسرش را ببینید:


در ادامه می‌توانید حضور مازیار فلاحی در مهمانی بیژن مرتضوی را ببینید:


ویدئوی ویولن رپ بیژن مرتضوی را ببینید:


تصویری جنجالی از بیژن مرتضوی به همراه همسرش

در ادامه می‌توانید عکس لورفته از بیژن مرتضوی و همسر جدیدش را ببینید:

تصاویر لو رفته از بیژن مرتضوی و همسرش
کنسرت بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش

واکنش شاهین صمدپور به درگذشت ستاره سعیدی

شاهین صمدپور (زاده ۲۷ بهمن ۱۳۶۰ در تهران) مستندساز، معلم، مجری، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیون اهل ایران است که با مستند تلویزیونی شوک که از شبکه سه پخش می‌شد، به شهرت رسید. صمدپور در پست خود نوشت:

دنیای عجیبیه! یه تایمی من کرانا گرفتم و حالم خیلی بد بود، ستاره خانوم و آقای مرتضوی برام استوری میذاشتن! بعد یه تایمی آقای مرتضوی کرانای سخت گرفتن و ستاره خانم خیلی ناراحت بودن و مرتب من ازشون خبر آقای مرتضوی رو میپرسیدم و به من گفت به مردم بگید دعا کنن… و حالا به یکباره خودِ ستاره خانوم از بینمون رفتن…

کلام آخر

کنسرت‌های آتی آقای بیژن مرتضوی، از جمله کنسرت ترکیه، کنسرت نیویورک و کنسرت اتریش که قرار بود در روز تولد ستاره سعیدی برگزار شوند، به دلیل شرایطی کنسل شدند. کنسرت بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به کنسرت بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش و ویولون نوازی سوزناک بیژن مرتضوی در کنسرت چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *