تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ

پس از اینکه خبر در ارتباط بودن جانی دپ و جنا اورتگا، دو ستاره فیلم‌های برتون منتشر شد، تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ به انتشار رسید.

پس از اینکه این شایعه در رسانه‌ها پخش شد، جنا اورتگا و نماینده‌ی جانی دپ، شایعه‌ی رابطه داشتن با یکدیگر را تکذیب کرده‌اند. این خبر در طی هفته‌ای که گذشت، حواشی زیادی داشته است.

تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ

شایعه رابطه جانی دپ و جنا اورتگا

جنا اورتگا در رابطه با این خبر نوشت:

انقدر مضحک است که حتی نمی‌توانم به آن بخندم. من هرگز با جانی دپ ملاقات یا کار نکرده‌ام. لطفا دست از پخش کردن دروغ‌ها بکشید و ما را راحت بگذارید.

بیشتر بخوانید:

خودنگاره جانی دپ به فروش گذاشته شد

گریه جنا اورتگا بازیگر محبوب ونزدی

نماینده‌ی جانی دپ نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

آقای دپ به هیچ عنوان هیچ‌گونه رابطه‌ی شخصی یا حرفه‌ای با خانم اورتگا ندارد. هرگز او را ملاقات نکرده و با وی حرف نزده است. نه پروژه‌ی مشترکی با ایشان دارد و نه می‌خواهد پروژه‌ی مشترکی با ایشان داشته باشد. آقای دپ از این شایعات بی‌پایه و بدخواهانه تنفر دارد.

شایعه رابطه نامشروع جنا اورتگا و جانی دپ

تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ
شایعه رابطه جانی دپ و جنا اورتگا

جانی دپ و خبر شایعه رابطه داشتنش با جنا اورتگا

گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه جنا اورتگا و جانی دپ با هم رابطه داشته‌اند، زمانی شروع شد که Deuxmoi به اشتباه گزارش داد که آنها با هم دیده شده‌اند. این شایعات سریعاً توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرد و به زودی تئوری‌هایی درباره علاقمندی عاشقانه بین آنها یا حضور دپ در Beetlejuice 2 با اورتگا شایع شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تکذیب شایعه رابطه داشتن جنا اورتگا و جانی دپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *