یانگ مازینو برای نقش جسی در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شد

بنابر گزارشات اخیر، یانگ مازینو بازیگر آمریکایی در فصل دوم The Last Of Us به عنوان شخصیت «جسی» در این مجموعه نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش فیگار به نقل از نشریه «روایتی» (Variety)، فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده ما)، مشغول انتخاب بازیگران برای ساخت فصل دوم خودش است و در این میان گزارش شده که «یانگ مازینو»، بازیگر دورگه کره‌ای و آمریکایی سینما و تلویزیون، برای ایفای نفش «جسی» به این سریال موفقِ ساخته‌ی «HBO» خواهد پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


یانگ مازینو برای نقش جسی در فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب شد

«کریگ مازین» و «نیل دراکمن»، خالقان این سریال، در رابطه با پیوستن این بازیگر می‌گویند:

«یانگ» از جمله بازیگرانی است که پتانسیل بالایی دارد و انکار کردن این پتانسیل پس از تماشای کارش، غیرممکن است. ما خیلی خوش‌شانسیم که او را در این مجموعه داریم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا تماشاگران شاهد درخشش «یانگ» را در نمایش ما باشند.

یانگ مازینو

سریال آخرین بازمانده از ما بر اساس بازی ویدیویی موفقی به همین نام است که «نیل دراکمن» و «نایتی داگ» وظیفه ساخت آن را بر عهده داشتند. در توضیحات رسمی این سریال اینگونه بیان شده که:

داستان بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن اتفاق می‌افتد. «جوئل» (پدرو پاسکال)، یک بازمانده سرسخت، استخدام می‌شود تا «الی» (بلا رمزی)، یک دختر 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه خارج کند. کاری که به عنوان یک مسئولیت کوچک شروع شده به زودی به یک سفر بی‌رحمانه و دلخراش تبدیل می‌شود، زیرا هر دو باید از ایالات متحده عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب یانگ مازینو برای نقش جسی در فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ آیا فصل اول این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *