لوکاس گیج به دنباله فیلم Smile پیوست

«لوکاس گیج»، پس از حضور دوباره در فصل پنجم مجموعه جنایی تحسین شده فارگو، برای بازی در کنار «نائومی اسکات» دنباله فیلم Smile پیوست.

جزییات داستانی فیلم Smile 2 هنوز مشخص نشده و همچنین نقش بازیگرانی که تاکنون در این قسمت بازی کرده‌اند، در دست نیست؛ اما «پارکر فین» برای کارگردانی و «تمپل هیل» به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین، چندی پیش نشریه «ورایتی» به صورت اختصاصی اعلام کرد که «لوکاس گیج» در این دنباله حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لوکاس گیج به دنباله فیلم Smile پیوست

دنباله فیلم لبخند در نظر گرفته شده تا در تاریخ 18 اکتبر 2024 (27 مهر 1403) اکران شود؛ اما هنوز نام اختصاصی آن مشخص نیست و انتظار می‌رود «یونیورسال پیکچرز» تا چند هفته آینده اطلاعات تکمیلی را در دسترس قرار بدهد.

فیلم سینمایی Smile یکی از چندین پروژه ترسناک از استودیوی Paramount+ خواهد بود که در حال گسترش است. این فرنچایز، داستان دکتر «رز کوتر» (سوزی بیکن)، یک روانپزشک را روایت می‌کند که پس از مشاهده یک حادثه عجیب و دردناک، متوجه می‌شود که یک موجود عجیب‌و‌غریب آن را تعقیب می‌کند.

فیلم Smile
لوکاس گیج

«لوکاس گیج» یک بازیگر آمریکایی متولد 28 مه 1995 (7 خرداد 1374) است که در فیلم‌هایی مانند American Vandal، The White Lotus، You و Euphoria حضور داشته و یک هنرمند جوان محسوب می‌شود. او یک بازیگر جوان و مستعد است و با حضور خود در فیلم لبخند 2 ، می‌تواند روح تازه‌ای به این اثر ترسناک ببخشد. پیش از این نیز حضور «نائومی اسکات» در این فیلم تأیید شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Smile چیست؟ آیا نخستین اثر این فرانچایز را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *