فیلم جاماندگان (The Holdovers) در سینماتک برج آزادی نمایش داده خواهد شد

فیلم جاماندگان (The Holdovers) به کارگردانی الکساندر پین، امروز 26 دی 1402 در تالار کوچک برج آزادی با زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شود.

این فیلم در ژانر کمدی و درام ساخته شده و مدت زمان پخش آن 130 دقیقه خواهد بود. پس از پخش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور «گلاویژ نادری» به عنوان مجری و کارشناس، به همراه «رضا صایمی» به عنوان منتقد سینما برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جاماندگان (The Holdovers) در سینماتک برج آزادی نمایش داده خواهد شد

داستان فیلم The Holdovers در مورد یک معلم بداخلاق تاریخ است که در ایام تعطیلات به‌طور اجباری در مدرسه با دانش‌آموز آشفته‌ای برخورد می‌کند که جایی برای رفتن ندارد. بازیگرانی چون «پل جیاماتی»، «دومینیک سسا»، «داوین جوی رندولف»، «کری پرستون» و «بردی هپنر» در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم جاماندگان
فیلم جاماندگان

فیلم The Holdovers با مضمونی طنزآمیز و در عین حال با عناصر درام، تصویری از دنیای مدرسه و ارتباطات اجتماعی نشان می‌دهد. این فیلم با بازیگران معروف و کارگردانی «الکساندر پین»، انتظارات زیادی را در بین علاقمندان به سینما برانگیخته است.

با توجه به ترکیب ژانرهای کمدی و درام، به نظر می‌رسد که جاماندگان تجربه‌ای سرگرم‌کننده و همچنین تأمل‌برانگیز برای تماشاگران فراهم کند. این فیلم در محیط مدرسه، با وجود شخصیت‌های جذاب و داستانی فوق‌العاده، یک تجربه سینمایی متفاوت را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Holdovers چیست؟ آیا این فیلم را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *