خداحافظی وین دیزل با مجموعه فیلم‌های Fast & Furious

گزارش جدید نشان می‌دهد که فیلم سریع و خشن 11، آخرین حضور وین دیزل ، بازیگر نقش «دومینیک تورتو» را در این فرانچایز به تصویر می‌کشد.

«جف اسنایدر» از طریق «The Insider» اعلام کرده که «وین دیزل»، ستاره معروف سری فیلم های Fast & Furious که مدت‌ها در این فرانچایز حضور داشته و در سال 2009 به عنوان تهیه‌کننده نیز همکاری کرده بود، برای فیلم جدید این مجموعه به نقش اصلی بازمی‌گردد. همچنین احتمالاً «جیسون موموآ» به نقش خود بازنخواهد گشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خداحافظی وین دیزل با مجموعه فیلم‌های Fast & Furious

فیلم سریع و خشن 11 قرار است به گذشته‌ها و ایده اصلی اولین فیلم از این مجموعه، یعنی The Fast and the Furious که در سال 2001 اکران شد، بپردازد. به جای ماجراهای مربوط به خانواده که در فیلم‌های گذشته به آن پرداخته شد، داستان این فیلم بیشتر بر یک دزدی یا یک مسابقه بزرگ تمرکز خواهد داشت. براساس این گزارش، بودجه فیلم سریع و خشن 11 به 340 میلیون دلار رسیده است و یونیورسال برای این فیلم، بودجه‌ای در حدود 200 میلیون دلار یا کمتر در نظر گرفت.

وین دیزل

«جف اسنایدر» همچنین اعلام کرده که در این فیلم، جایگاه «جیسون موموآ» در نقش «دانته ریس» که در فیلم فست 5 از سال 2011 نقش داشته و قصد انتقام از تیم تورتو را داشت، یک شخصیت شرور جدید معرفی می‌کند.

همچنین، یک اسپین‌آف از این فرانچایز با بازی «دواین جانسون» نیز در دست ساخت است که به عنوان پلی برای ایجاد ارتباط بین فیلم‌های سریع و خشن 10 و قسمت دوم آن عمل خواهد کرد و در عین حال، شکاف‌های داستانی را پر خواهد کرد. فیلم سینمایی سریع و خشن 11 قرار است در تاریخ 4 آوریل 2025 (15 فروردین 1404) در سینماها به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم های Fast & Furious چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *