همنواز

تریلر فیلم Am I OK منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم Am I OK ( آیا من خوبم) با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) منتشر شد و همچنین تاریخ انتشار آن اعلام گردید.

«تیگ نوتارو» و «استفانی آلین» با هم کارگردانی این فیلم بلند را بر عهده داشتند که پس از اکران در ساندنس، ماه آینده در سرویس «مکس» منتشر خواهد شد. «داکوتا جانسون» در اولین تریلر فیلم آیا من خوبم در حال کشف این موضوع است که بعد از اعتراف به علاقه‌اش به زنان، چه چیزی از زندگی عاشقانه‌اش می‌خواهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Am I OK

«مکس» روز دوشنبه اعلام کرد که این فیلم درام کمدی از کارگردان‌های همکار، «تیگ نوتارو» و «استفانی آلین» قرار است پس از اکران در جشنواره فیلم ساندنس در سال 2022، در تاریخ 6 ژوئن 2024 (17 خرداد 1403) در سرویس استریم آن‌ها منتشر شود. «سونویا میزونو»، «جرمین فاولر»، «کرسی کلمنس»، «مولی گوردون»، «جون دایان رافائل» و «نوتارو» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر Am I OK را مشاهده کنید:

آیا من خوبم؟ بر محوریت دو دوست صمیمی مادام العمر، «لوسی» (با بازی جانسون) و «جین» (با بازی میزوئو) می‌چرخد که پس از برنامه‌ریزی «جین» برای نقل مکان به لندن، با تغییراتی در مسیر زندگی‌شان روبرو می‌شوند و این موضوع باعث خواهد شد «لوسی» رازی را در مورد خودش فاش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید «داکوتا جانسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *