بهترین فیلم های داکوتا جانسون از نگاه سایت فیگار + [عکس و دانلود]

با دیدن دو فیلم اخیر او، Cha Cha Real Smooth و Persuasion، وقت آن است که به فیلم های مورد علاقه طرفداران داکوتا جانسون نگاهی بیاندازیم. با نوشتار بهترین فیلم های داکوتا جانسون با فیگار بمانید.

با نمایش فیلم جدید داکوتا جانسون با عنوان Cha Cha Real Smooth در جشنواره فیلم ساندنس و دومین فیلم جدید او Persuasion (دانلود از تلگرام) که در نتفلیکس عرضه شد، او قدم های بزرگی در حرفه سینمایی خود برداشت. با نقش برجسته او با نام آناستازیا در پنجاه سایه خاکستری، خود را به شدت در چشم طرفداران بازیگران زن زیبا فرو کرد.

بهترین فیلم های داکوتا جانسون از نگاه سایت فیگار + [عکس]

فهرست فیلم هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های داکوتا جانسون به آن‌ها خواهیم پرداخت در لیست زیر در یک نگاه برای شما آورده شده است:

بهترین فیلم های داکوتا جانسون
بهترین فیلم های داکوتا جانسون

در نوشتار بهترین فیلمهای داکوتا جانسون به فیلم‌شناسی او قطعاً در ژانرها و حالات مختلف می‌پردازیم و تجربه او را به عنوان یک بازیگر اشاره خواهیم کرد.

Fifty Shades of Grey 2015

بهترین فیلم های داکوتا جانسون
بهترین فیلم های داکوتا جانسون

پنجاه طیف خاکستری، پنجاه طیف گری یا پنجاه سایهٔ خاکستری یک فیلم رمانتیک درام اروتیک آمریکایی، به کارگردانی سم تیلور-جانسون و نویسندگی کلی مارسل است که براساس جلد اول رمان پرفروش و موفقی به همین نام نوشتهٔ ای. ال. جیمز ساخته شده‌است. داکوتا جانسون و جیمی درنان در نقش‌های آناستازیا استیل و کریستین گری به‌عنوان شخصیت‌های اصلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

پنجاه سایهٔ گری در تاریخ ۱۱ فوریهٔ ۲۰۱۵ در شصت و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین و در ۱۳ فوریهٔ ۲۰۱۵ اکران عمومی شده‌است. با وجود اینکه فیلم با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان همراه بود، اما فروش موفقی در گیشه داشت و ۵۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که توانست رکورد چندین فروش گیشه را از آن خود کند.

بعد از یک نمایش خاص برای طرفداران در ۶ فوریه در نیویورک، تیلور-جانسون اعلام کرد که دو فیلم بعدی هم ساخته خواهند شد و فیلم دوم با عنوان «پنجاه طیف تاریکتر» در ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۷، و فیلم سوم تحت نام پنجاه طیف آزاد شده در فوریه ۲۰۱۸ عرضه شدند. این فیلم اولین فرانچایز بزرگ داکوتا جانسون و ورود بزرگ او به هالیوود بود.

یک دختر دانشجو به نام آناستازیا ( داکوتا جانسون ) با پسری به نام کریستین گری ( جیمی درنان ) آشنا می شود و پس از مدتی این دو وارد رابطه ای عجیب و غریبی می شوند که فراز و نشیب فراوانی دارد و…

بیشتر بخوانید:

How to Be Single 2016

بهترین فیلم های داکوتا جانسون
بهترین فیلم های داکوتا جانسون

چگونه مجرد باشیم یک فیلم رمانتیک کمدی آمریکایی به کارگردانی کریستین دیتر و نویسندگی ابی کان و مارک سیلوراشتاین است. این فیلم بر پایه رمانی با همین نام نوشته لیز توکیلو می‌باشد. از بازیگران این فیلم می‌توان به داکوتا جانسون، ربل ویلسون، الیسون بری و لزلی من اشاره کرد. چگونه مجرد باشیم توسط وارنر برادرز در ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.

آلیس پس از اینکه نامزدش با دختر دیگری آشنا می شود، تصمیم می گیرد زندگی مجردی در نیویورک را تجربه کند و در این راه از راهنمایی دوست عجیبش به نام رابین نیز بهره می برد و…

بیشتر بخوانید:

The Social Network 2010

بهترین فیلم های داکوتا جانسون
بهترین فیلم های داکوتا جانسون

شبکه اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر، فیلمی بیوگرافیک درباره ایجاد فیس بوک است که مارک زاکربرگ و دوستش ادواردو یک شبکه اجتماعی ایجاد می‌کنند. در حالی که از موفقیت لذت می‌برد، همه چیز تغییر؛ زیرا زاکربرگ شروع به قطع رابطه با افراد اطراف خود می‌کند.

داکوتا جانسون نقش کوچکی با عنوان آملیا ریتر دارد که با شان پارکر، بنیانگذار Napster، یک شب گفتگو می‌کند. علیرغم زمان محدودی که به تصویر کشیده می‌شود، او می‌تواند تیر خلاص را در حوزه بازیگری بزند و بیننده تحت تاثیر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Bad Times at the El Royale 2018

بهترین فیلم داکوتا جانسون
بهترین فیلم داکوتا جانسون

اوقات بد در ال‌رویال، یک فیلم در ژانر نئو-نوآر دلهره‌آور، محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا و به نویسندگی و کارگردانی درو گادرد است. جف بریجز، سینتیا اریوو، داکوتا جانسون، جان هم، کایلی اسپینی، نیک آفرمن و کریس همسورث از جمله بازیگران فیلم هستند. اوقات بد در ال‌رویال در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ اکران شد. علی‌رغم شکست در گیشه با فروش ۳۱ میلیون دلار، فیلم به‌طور کلی با نظرات مثبت منتقدان همراه شد و در زمینه تیم بازیگری، فیلم‌نامه و کارگردانی ستایش شد. همچنین بعضی از منتقدان، زمان طولانی فیلم و ریتم کند آن را از جمله نقاط ضعف فیلم دانستند.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ رخ می‌دهد و ماجرای هفت غریبه را دنبال می‌کند که هرکدام برای یک شب در هتلی مرموز و عجیب به نام ال‌رویال که درست در وسط مرز نوادا-کالیفرنیا قرار دارد، اتاق رزور می‌کنند و این در حالی است که هرکدام از این افراد برای هدف مشخصی به این هتل آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Suspiria 2018

بهترین فیلمهای داکوتا جانسون
بهترین فیلمهای داکوتا جانسون

سوسپیریا یک فیلم ترسناک به کارگردانی لوکا گوادانینو و نویسندگی دیوید کاجگانیچ است که به عنوان نسخه بازسازی شده فیلمی به همین نام و به کارگردانی داریو آرجنتو محصول سال ۱۹۷۷ به‌شمار می‌رود. از بازیگران آن می‌توان به داکوتا جانسون، کلویی گریس مورتس، میا گاث و تیلدا سوئینتن اشاره کرد. جسیکا هارپر هنرپیشه نسخه اصلی فیلم نیز در نقش شخصیتی متفاوت ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:

Fifty Shades Freed (2018)

بهترین فیلمهای داکوتا جانسون
بهترین فیلمهای داکوتا جانسون

پنجاه طیف آزاد شده یک فیلم رمانتیک درام اروتیک آمریکایی به کارگردانی جیمز فولی و نویسندگی نیال لئونارد است که بر پایه رمانی به همین نام نوشتهٔ ای. ال. جیمز ساخته شده‌است و دنباله‌ای بر فیلم پنجاه طیف تاریک‌تر در سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌رود. داکوتا جانسون و جیمی درنان به ایفای نقش‌های آناستازیا استیل و کریستین‌گری در این فیلم پرداخته‌اند. فیلم‌برداری قسمت‌های پنجاه طیف تاریک‌تر و پنجاه طیف آزاد شده از ۹ فوریه ۲۰۱۶ در شهرهای پاریس و ونکوور آغاز شده‌است. پنجاه طیف آزاد شده توسط یونیورسال استودیوز در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ اکران شد.

کریستین‌گری فردی میلیاردر و همسر جدیدش آناستازیا، به‌طور کامل رابطه خود را شروع می‌کنند و زندگی لوکسی را باهم تجربه می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند گذشته رهایشان کرده و گری مشغول ساختن زندگی جدید می‌شود که جک هاید شروع به تهدید کردن آن‌ها می‌کند. حوادث شومی برای آن‌ها اتفاق می افتد. این تهدیدها می‌تواند پایان شادی آن‌ها قبل از آنکه مدتی بگذرد باشد.

بیشتر بخوانید:

Fifty Shades Darker 2017

بهترین فیلمهای داکوتا جانسون
بهترین فیلم های داکوتا جانسون

پنجاه طیف تاریک‌تر یک فیلم رمانتیک درام اروتیک آمریکایی به کارگردانی جیمز فولی و نویسندگی نیال لئونارد است که بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ ای. ال. جیمز ساخته شده‌است و دنباله‌ای بر فیلم «پنجاه طیف گری» در سال ۲۰۱۵ به‌شمار می‌رود. داکوتا جانسون و جیمی درنان یکبار دیگر به ایفای نقش‌های آناستازیا استیل و کریستین گری در این فیلم پرداخته‌اند. فیلمبرداری پنجاه طیف تاریک‌تر و دنبالهٔ آن پنجاه طیف آزادی از ۹ فوریه ۲۰۱۸ در پاریس و ونکوور انجام شد. پنجاه طیف تاریک‌تر توسط یونیورسال استودیوز در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد و عموماً برای فیلم‌نامه، روایت و ایفای نقش‌ها (به ویژه جیمی درنان) مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم با ۳۹ نقد در وبگاه متاکریتیک، امتیاز ۳۳ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده‌است.

آناستازیا استیل که از رازهای تاریک کریستین‌گری جوان و جذاب ترسیده‌است، تصمیم به جدایی می‌گیرد. او در یک مؤسسه انتشاراتی در سیاتل مشغول به کار می‌شود، اما هنوز در فکر کریستین است؛ بنابراین زمانی که کریستین با شرایط جدیدی از او می‌خواهد برگردد، آنا مقاومت نمی‌کند. آن‌ها رابطه سوزان و حساس خود را از سر می‌گیرند. در حالی که کریستین با شیاطین گذشته‌اش می‌جنگد، متوجه می‌شود که در واقع عاشق آناستازیا شده‌است. آنا باید با خشم و حسادت زنانی مواجه شود که قبل از او با کریستین بوده‌اند و باید مهم‌ترین تصمیم زندگیش را بگیرد.

The Peanut Butter Falcon 2019

بهترین فیلم داکوتا جانسون, بهترین فیلمهای داکوتا جانسون
بهترین فیلم داکوتا جانسون

شاهین کره بادام زمینی یک فیلم در ژانر درام به کارگردانی مایکل شوارتز است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

این فیلم داستانی ماجراجویانه از یک مرد جوان به نام زک را روایت می‌کند که مبتلا به سندروم داون است. او در یکی از مراکز نگهداری از معلولان زندگی می‌کند و همواره آرزو دارد به کشتی‌گیری حرفه ای تبدیل شود و به مدرسه کشتی مورد علاقه اش بپیوندد. طولی نمی‌کشد که زک از آسایشگاه فرار می‌کند تا رویاهای خود را محقق کند. در ادامه و تحت شرایطی که کنترل آن فراتر از توانایی‌های زک است، یک یاغی خرده‌پا به نام تایلر به دوست و مربی زک تبدیل می‌شود. به این ترتیب، این دو ماجراجویی بزرگی را شروع می‌کنند و در طول مسیر از دستگیر شدن فرار می‌کنند، به ماهیگیری می‌پردازند، خدا را می‌یابند و در نهایت کارمند مهربان یک آسایشگاه به نام النور را متقاعد می‌کنند که آن‌ها را در طول سفرشان همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های داکوتا جانسون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *