دومین تریلر فیلم Gladiator 2 منتشر شد + تاریخ اکران

کمپانی پارامونت پیکچرز با انتشار اولین تریلر فیلم Gladiator 2 ساخته ریدلی اسکات که در آن پل مسکال نقش لوسیوس بزرگسال را بازی می‌کند، طرفداران را هیجان‌زده کرد.

این دنباله مورد انتظار قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) اکران شود. «لوسیوس» پسر «لوسیلا» (کنی نیلسن) و خواهرزاده «کامودوس»، شخصیت شرور فیلم اصلی با بازی «واکین فینیکس» است. او در فیلم اول گلادیاتور توسط «اسپنسر تریت کلارک» در کودکی به تصویر کشیده شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر فیلم Gladiator 2

این فیلم داستان سال‌ها بعد را روایت خواهد کرد، جایی که «لوسیوس» اکنون در منطقه نومیدی در شمال آفریقا زندگی می‌کند، جایی که مادرش او را در کودکی فرستاد، زیرا کمی دور از دسترس امپراتوری روم بود. رویدادها «لوسیوس» را به عنوان یک گلادیاتور به رم باز می‌گردانند، جایی که دشمنان جدیدی پیدا می‌کند و با مادرش دوباره متحد می‌شود.

در ادامه تریلر فیلم گلادیاتور 2 را مشاهده کنید:

بازیگران نقش مکمل شامل «پدرو پاسکال» در نقش «مارکوس آکاسیوس»، ژنرال رومی که تحت فرمان «ماکسیموس دسیموس مریدیوس» آموزش دیده است، «دنزل واشنگتن» در نقش «ماکرینوس»، یک ثروتمند با نفوذ در رم که گروهی از گلادیاتورها را برای سرگرمی نگه می‌دارد و «جوزف کوئین» و فرد هچیاگر در نقش امپراتوران دوقلوی روم هستند.

«ریدلی اسکات» اخیراً گفته بود که بعد از دیدن بازی درخشان «مسکال» در سریال افراد عادی، به او علاقه‌مند شده است. این دو نفر تنها حدود نیم ساعت با هم صحبت کردند و سپس «اسکات» تصمیم گرفت که «مسکال» نقش اصلی گلادیاتور 2 او باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر گلادیاتور 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *