ساعت پخش سریال تا ثریا از شبکه آی‌فیلم مشخص شد

شبکه آی‌فیلم با پایان یافتن برخی از سریال‌هایش، مجموعه‌های جدیدی معرفی می‌کند و در همین بین، ساعت پخش سریال تا ثریا نیز از شبکه آی‌فیلم مشخص شد.

سریال تا ثریا که بیش از 10 سال پیش به کارگردانی «سیروس مقدم» ساخته و پخش شده بود، اعلام شد که قرار است به‌زودی روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال تا ثریا از شبکه آی‌فیلم مشخص شد

به گزارش برخی از خبرگزاری‌های ایران، سریال تا ثریا، از مهم‌ترین ساخته‌های «سیروس مقدم» (کارگردان مجموعه پایتخت)، از تاریخ 8 مرداد ماه 1403، هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

داستان این سریال که در سال 1390 ساخته شده، به زندگی زن میانسالی به نام «ثریا» (آزیتا حاجیان) می‌پردازد که 15 سال پیش شوهر خود را از دست داده و در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با «سرهنگ» (همایون ارشادی) که یکی از بیمارهایش بوده، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر «سرهنگ» (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد…

ساعت پخش سریال تا ثریا

«آزیتا حاجیان»، «همایون ارشادی»، «مهران احمدی»، «هومن سیدی»، «لیندا کیانی»، «الناز حبیبی»، «حسین مهری»، «ارسلان قاسمی»، «میرطاهر مظلومی»، «پوراندخت مهیمن»، «مریم بوبانی»، «مجید سعیدی» و «حمیدرضا هدایتی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال تا ثریا توسط آی‌فیلم چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *