تریلر بازی Mafia: The Old Counrty منتشر شد

تریلر بازی Mafia: The Old Counrty در گیمزکام رونمایی شد کخ این نسخه با داستانی هیجان‌انگیز در دهه 1900 میلادی، به ریشه‌های محبوب سری بازمی‌گردد.

در مراسم افتتاحیه «گیمزکام»، بازی جدیدی از سری مافیا به نام Mafia: The Old Country رونمایی شد که به عنوان پیش‌درآمدی برای سه نسخه قبلی سری مافیا عمل می‌کند و داستان آن در دهه 1900 میلادی (اوایل قرن بیستم) در سیسیل می‌گذرد. این بازی امکان دارد در سال 2025 (احتمالاً زمستان ۱۴۰۳) منتشر شود، با بازگشت به ریشه‌های محبوب سری مافیا، تمرکز خود را بر روی یک روایت خطی عمیق گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Mafia: The Old Counrty منتشر شد

در تریلر منتشرشده، اسلحه‌های مختلفی از جمله چاقوی سنگین، یک تفنگ دستی مرگبار و یک شاتگان دوبل دیده می‌شود که همه آن‌ها نشان‌دهنده طبیعت خشونت‌آمیز بازی هستند و احتمالاً در برابر دشمنان درون بازی استفاده خواهند شد. این نشان می‌دهد که بازی جدید مافیا همچنان به ریشه‌های خشونت‌آمیز خود پایبند است.

«نیک بینز»، رئیس استودیو «Hangar 13»، پس از نمایش این تریلر، اطلاعات بیشتری درباره بازی ارائه داد و تأکید کرد که این بازی به ریشه‌های موردعلاقه طرفداران سری مافیا بازمی‌گردد و بر روی یک داستان خطی عمیق تمرکز خواهد داشت. قرار است اطلاعات بیشتری درباره Mafia: The Old Country در ماه دسامبر 2024 (آذر 1403) منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Mafia: The Old Counrty چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


One thought on “تریلر بازی Mafia: The Old Counrty منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *