اندرو گارفیلد شایعه حضور در فیلم مرد عنکبوتی 4 را رد کرد

شب گذشته، « اندرو گارفیلد » به شایعاتی که درباره بازگشتش به نقش «پیتر پارکر» در Spider-Man 4 مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

این بازیگر پس از حضور برجسته‌اش در فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) در سال 2021، مورد توجه قرار گرفته است. با وجود اینکه Spider-Man: No Way Home یکی از موفق‌ترین آثار مولتی‌ورس ساگا به شمار می‌آید، اما روند تولید فیلم Spider-Man 4 به رهبری «تام هالند» طولانی‌تر از آنچه که مخاطبان انتظار داشتند، پیش می‌رود. در حالی که این فیلم همچنان در حال توسعه است، شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره «گارفیلد» و «توبی مگوایر» در قسمت بعدی به گوش می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اندرو گارفیلد شایعه حضور در فیلم مرد عنکبوتی 4 را رد کرد

در مصاحبه‌ای با نشریه IndieWire به مناسبت نمایش فیلم We Live in Time در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، از «گارفیلد» درباره احتمال حضورش در فیلم مرد عنکبوتی 4 سؤال شد. او با صراحت به شایعات پاسخ داد و گفت:

به نظر می‌رسد اینترنت مکان بزرگی است. فکر می‌کنم بسیاری از افراد هر چیزی را برای جلب توجه می‌گویند. بنابراین ممکن است شما فریب خورده باشید.

این بازیگر به طور کامل ایده بازگشت به نقش خود را رد نکرد. او در گفت‌وگویی دیگر در نمایش We Live in Time، نسبت به امکان بازگشتش به عنوان مرد عنکبوتی ابراز خوش‌بینی کرد و افزود:

به نظرم داستان‌های بی‌پایانی برای این شخصیت وجود دارد. نه اینکه باید این کار را انجام دهیم، اما همیشه می‌توان داستان جدیدی را روایت کرد.

اندرو گارفیلد

«گارفیلد» تأکید کرد که برای او مهم است که داستانی که قرار است روایت شود، ارزشمند باشد. بازگشت او به این نقش تنها به خاطر شهرت آن می‌تواند به تجربه او در Spider-Man: No Way Home آسیب برساند. با توجه به موفقیت‌های بزرگ Spider-Man: No Way Home، به نظر می‌رسد مارول استودیو و سونی راه‌هایی برای بازگرداندن «گارفیلد» پیدا خواهند کرد.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که این بازیگر در آینده در کدام پروژه به عنوان این نماد مارولی ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت دوباره «اندرو گارفیلد» در نقش اسپایدرمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *