اندرو گارفیلد و مایلز تلر به فیلم Life of Jesus پیوستند

«مارتین اسکورسیزی» پیش از آغاز «فرانک سیناترا»، به دنبال تامین مالی مستقل برای ساخت فیلم Life of Jesus بر اساس «کتاب شوساکو اندو» در سال 1973 بود.

«مارتین اسکورسیزی» قصد دارد فیلمی با عنوان زندگی عیسی بسازد و در آن اندرو گارفیلد ستاره اصلی باشد. همچنین، بازیگر مایلز تلر نیز به این پروژه مرتبط است. طبق گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که تولید این فیلم در انتهای سال جاری آغاز شود و فیلمبرداری آن در اسرائیل، ایتالیا و مصر انجام خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اندرو گارفیلد و مایلز تلر به فیلم Life of Jesus پیوستند

در تابستان گذشته، «مارتین اسکورسیزی» به واتیکان سفر کرد و به دیدار «پاپ فرانسیس» رفت. در این دیدار، «پاپ» از او خواست که عیسی را روی پرده سینما به ما نشان دهد که این موضوع برای «اسکورسیزی» بسیار مهم بود.

او در یک مصاحبه با «لس آنجلس تایمز» تایید کرد که قصد دارد در پایان سال، فیلم مسیح خود را کارگردانی کند. این فیلم حدود 80 دقیقه خواهد بود و بیشتر بر آموزه‌های اصلی عیسی تمرکز دارد.

«اسکورسیزی» فیلمنامه را با همکاری «کنت جونز»، یک منتقد و فیلمساز، تکمیل کرد. این فیلم بر اساس کتاب زندگی عیسی اثر «شوساکو اندو» خواهد بود که همچنین کتاب سکوت را نیز نوشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور اندرو گارفیلد و مایلز تلر در فیلم Life of Jesus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *