تریلر فیلم The Apprentice منتشر شد

تریلر فیلم The Apprentice اثر جدید «علی عباسی» و فیلم بیوگرافی «دونالد ترامپ» منتشر شد که در آن «سباستین استن» در نقش این تاجر و رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم به بررسی مسیر صعود «ترامپ» به شهرت و دوران یادگیری او تحت نظر وکیل و اصلاح‌طلب سیاسی تأثیرگذار راست‌گرا، «روی کوهن» که با بازی «جرمی استرانگ» به تصویر کشیده شده است، می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: معرفی و تحلیل بهترین فیلم های سیاسی 2022 و تمام دوران

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Apprentice منتشر شد

در تریلر فیلم شاگرد مشخص شد که این فیلم به عمق فساد در امپراتوری آمریکایی می‌نگرد. این اثر به کارگردانی «علی عباسی» و نویسندگی «گِی شِرمن»، همچنین بازی «ماریا باکالووا» در نقش «ایوانا ترامپ» و «مارتین داناون» در نقش «فرد»، پدر رئیس جمهور پیشین آمریکا است. این فیلم در ماه مه در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

داستان فیلم در آمریکای دهه 70 می‌گذرد و بر رابطه «ترامپ» با «کوهن» متمرکز است که در خلال جلسات تحقیقاتی ارتش-مک‌کارتی به عنوان مشاور ارشد سناتور «جوزف مک‌کارتی» فعالیت می‌کرد.

«کوهن» به عنوان دادستان وزارت دادگستری ایالات متحده در محاکمه جاسوسی «جولیس» و «اتل روزنبرگ» که منجر به اعدام آن‌ها در سال 1953 شد، به مرکز توجه رسانه‌ها درآمد.

«علی عباسی» پیش از این فیلم، عنکبوت مقدس را کارگردانی کرده بود. عنکبوت مقدس یکی از فیلم های ممنوعه ایرانی بود که زندگی یک خبرنگار که به تحقیق در مورد قتل‌های زنجیره‌ای کارگران جنسی در شهر مقدس مشهد ایران می‌پردازد را نشان می‌داد.

فیلم شاگرد در تاریخ 21 مهر 1403 (11 اکتبر 2024) در سینماها به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های علی عباسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *