پیتر دینکلیج: من پایان سریال بازی تاج و تخت را دوست داشتم

پیتر دینکلیج همچنان از پایان سریال Game of Thrones دفاع می‌کند و با وجود انتقادات، اعلام کرده است که این پایان را دوست دارد.

«پیتر دینکلیج»، بازیگر معروف سریال Game of Thrones ، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با مجله «Rolling Stone» همچنان از پایان این سریال دفاع کرد. او که از سال 2011 تا 2019 نقش محبوب «تیریون لنیستر» را ایفا کرده بود، گفت که پایان سریال را دوست دارد و واکنش‌های تند طرفداران را بیشتر به دلیل ناراحتی آن‌ها از به اتمام رسیدن این اثر می‌داند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیتر دینکلیج: من پایان سریال بازی تاج و تخت را دوست داشتم

«دینکلیج» برای اولین بار در سال 2021 در مصاحبه‌ای با New York Times گفته بود که پایان سریال بازی تاج و تخت او را راضی کرده است. در مصاحبه جدیدش نیز مجدداً بر این موضع تاکید کرد و اظهار داشت:

این نظر شخصی من است. من پایان سریال را دوست داشتم. دیگران ممکن است نظر متفاوتی داشته باشند و این بخشی از جذابیت کار ماست؛ چرا که بحث و تبادل‌نظر همیشه در هنر وجود دارد.

پیتر دینکلیج

او همچنین به ضرب‌المثلی ایرلندی اشاره کرد و گفت:

اگر همه چیز عالی باشد، احتمالاً یک جای کار مشکل دارد.

هرچند بیش از پنج سال از پایان Game of Thrones گذشته است، دنیای وستروس همچنان ادامه دارد. طرفداران می‌توانند از سریال‌های اسپین‌آف همچون House of the Dragon و A Knight of the Seven Kingdoms لذت ببرند. فیلمبرداری سریال دوم به تازگی به پایان رسیده و انتظار می‌رود به زودی پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات پیتر دینکلیج درباره پایان سریال بازی تاج و تخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *