تفاوت سریال The Last of Us با Game of Thrones

تولید کنندگان سریال «The Last of Us» شک ندارند که اقتباسی که کرده‌اند به مشکلی که در سریال بازی تاج و تخت دچار شوند. با خبر تفاوت سریال The Last of Us با Game of Thrones همراه ما بمانید.

تفاوت سریال The Last of Us با Game of Thrones
تفاوت سریال The Last of Us با Game of Thrones

ببینید:

تریلر جدید سریال The Last of Us منتشر شد! [+تاریخ پخش و ویدئو]

«آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ است که کمتر از دو هفته آینده از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. نقطه مشترک این سریال با «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) جدا از شبکه پخش‌کننده، «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» خواهند بود که نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند. اما بسیاری از هواداران نگرانند که داستان این اقتباس مانند «بازی تاج‌وتخت» که از کتاب‌های «جرج آر.آر. مارتین» پیشی گرفت، از بازی‌های ویدیویی فراتر برود.

تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت [+پوستر رسمی]

تفاوت سریال آخرین بازمانده با بازی تاج و تخت

بینندگان «بازی تاج‌وتخت» به حدی از آنچه پیش آمد خشمگین شدند که کمپینی برای بازسازی فصل پایانی به راه انداختند، اما «نیل دراکمن» پدید‌آورنده «آخرین بازماندگان ما» نگران نیست و در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «برنامه‌ای برای روایت داستانی فراتر از اقتباس از بازی‌های ویدیویی نداریم. به مشکل «بازی تاج‌وتخت» برنمی‌خوریم چرا که «آخرین بازماندگان ما ۲» با یک گره داستانی به پایان نمی‌رسد.»

A Plague Tale: Requiem ؛ هدیه‌ای به دوستداران The Last of Us

«کریگ میزین» دیگر نویسنده سریال اضافه می‌کند: «هیچ علاقه‌ای به سریالی که تا همیشه ادامه پیدا کند ندارم. وقتی به یک ماشین متحرک دائمی تبدیل شد، نمی‌توان مانع شد که… احمقانه نشود. پایان برای من به ارزش زیادی دارد.»

ریمیک بازی The Last Of Us ؛ از شایعه تا واقعیت

فصل اول «آخرین بازماندگان ما» داستان قسمت اول بازی را با اندکی تغییر روایت می‌کند، در حالی که فصل دوم قسمت دوم بازی را پوشش خواهد داد. پخش فصل اول «آخرین بازماندگان ما» از ۱۵ ژانویه آغاز خواهد شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *