نخستین کلیپ پشت صحنه از فصل دوم سریال Wednesday منتشر شد

به تازگی نخستین کلیپ پشت صحنه از فصل دوم سریال Wednesday (ونزدی) که یکی از موردانتظارترین آثار شبکه نتفلیکس است، منتشر شد.

به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های زبان انگلیسی در تاریخ «نتفلیکس»، بعد از اعتصاب نویسندگان و بازیگران، فصل دوم سریال ونزدی یکی از اولویت‌های اصلی بود که هرچه زودتر منتشر شود. این پروژه در حال پیشرفت است، حتی با وجود اینکه «جنا اورتگا» اکنون مشغله‌های زیادی دارد. خبرهای خوبی درباره فصل دوم قبل از انتشار در سال 2025 (که تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده) وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کلیپ پشت صحنه فصل دوم سریال Wednesday

بر اساس گزارشی از «کولایدر»، «تیم برتون» قرار است چهار قسمت از فصل دوم ونزدی را کارگردانی کند. اگر تعداد قسمت‌ها مانند فصل اول هشت قسمت باشد، او نیمی از فصل را کارگردانی خواهد کرد. این همان تعداد قسمت‌هایی است که «برتون» در فصل اول کارگردانی کرد و «نتفلیکس» بی‌تردید تمام تلاش خود را می‌کند تا موفقیت آن فصل را تکرار کند.

ویدیو پشت صحنه این سریال را مشاهده کنید:

«برتون» چهار قسمت اول فصل اول را کارگردانی کرد؛ قسمت‌هایی که همه را جذب نمود و می‌توان گفت از بهترین قسمت‌ها بودند. چهار قسمت پایانی توسط «گاندجا مونتیرو» و «جیمز مارشال» کارگردانی شدند. تمام قسمت‌ها توسط ترکیبی از «آلفرد گاف» و «مایلز میلر»، «کایلا آلپرت»، «آپریل بلیر» و «مت لمبرت» نوشته شده بودند. برای فصل دوم، به‌غیر از «برتون»، کارگردانان جدیدی مانند «پاکو کابزاس» و «آنجلا رابینسون» به تیم پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Wednesday چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *