شایعه: کارگردان فیلم جدید Resident Evil مشخص شد

هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه «زک کرگر»، کارگردان موفق فیلم بربر، در حال مذاکره برای ساخت فیلم جدید Resident Evil است.

شب گذشته، «جف اسنایدر» فاش کرد که این کارگردان از پروژه قبلی خود که سرنخ نام داشت جدا شده تا روی ریبوت یک چندگانه دیگر از سری فیلم های رزیدنت ایول تمرکز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعه: کارگردان فیلم جدید Resident Evil مشخص شد

کمپانی «سونی» به «کرگر» پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری ارائه کرده است تا فیلم جدید رزیدنت ایول را به‌طور کامل ریبوت کند. آخرین فیلم لایو-اکشن این چندگانه، با عنوان Resident Evil: The Final Chapter، در سال 2017 اکران شد و سونی در سال 2021 اقدام به ساخت ریبوتی به نام Resident Evil: Welcome to Raccoon City کرد که با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شد.

این بازسازی تنها 42 میلیون دلار در گیشه فروخت و بازیگرانی ilچون «کایا اسکودلاریو»، «رابی آمل» و «هانا جان کامن» در آن به ایفای نقش پرداخته بودند.

فیلم جدید Resident Evil

«کرگر» در سال 2022 فیلم تحسین‌شده بربر را اکران کرد که با بودجه 4.5 میلیون دلاری، به فروش 45 میلیون دلار در سطح جهانی دست یافت. او سپس به کارگردانی فیلم اسلحه‌ها (Weapons) پرداخت که قرار است در ژانویه 2026 به روی پرده سینماها برود.

تمامی فیلم های Resident Evil در مجموع 1.2 میلیارد دلار در گیشه فروش داشته‌اند. این چندگانه زمانی به‌عنوان پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شد و همچنان به‌عنوان پرفروش‌ترین چندگانه سینمایی زامبی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره‌ی ریبوت شدن دوباره آثار سینمایی Resident Evil چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *