همنواز

تریلر فیلم Babygirl منتشر شد

شرکت A24 چندی پیش از تریلر فیلم Babygirl رونمایی کرد. این فیلم نخستین‌بار در تاریخ 30 اوت (9 شهریور 1403) در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

فیلم بیبی‌گرل در رقابت‌های جشنواره نیز حضور داشت و قرار است در روز کریسمس به صورت سراسری در سینماهای کشور آمریکا اکران شود. «نیکول کیدمن» برای بازی در این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز شد.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی هیجان انگیز (Erotic)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Babygirl منتشر شد

بر اساس خلاصه رسمی داستان، این فیلم به زندگی «کیدمن» به عنوان یک مدیر اجرایی سطح بالا می‌پردازد که برای آغاز یک رابطه عاشقانه پرحرارت با کارآموزی بسیار جوان‌تر از خود (هریس دیکینسون)، خطر اخراج شغل و خانواده‌اش را به جان می‌خرد.

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به «آنتونیو باندراس»، «سوفی وایلد»، «استر مک‌گرگور»، «ویکتور سزلک»، «وون ریلی» و «لزلی سیلوا» اشاره کرد.

فیلم بیبی گرل (Baby Girl) یک اثر مهیج و اروتیک آمریکایی است که در سال 2024 تولید شده و توسط «هلینا رین» نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. این فیلم به‌عنوان یک اثر پررمز و راز شناخته می‌شود و با حضور ستارگانی همچون «نیکول کیدمن»، به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2024 تبدیل شده است.

ویدیویی از حضور نیکول کیدمن در فرش قرمز فیلم بیبی گرل

کارگردانی جسورانه «هلینا رین» و داستان پیچیده فیلم، آن را به یک تجربه سینمایی منحصر به فرد تبدیل می‌کند که مخاطبان را به دنیای هیجان‌انگیز و عمیق خود می‌کشاند. با توجه به جذابیت‌های موجود در این فیلم، انتظار می‌رود که بیبی گرل در میان تماشاگران استقبال چشمگیری را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم بیبی گرل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *