همنواز

ریدلی اسکات نگارش فیلم گلادیاتور 3 را آغاز کرد

«ریدلی اسکات»، کارگردان سرشناس آمریکایی، به صورت رسمی از آغاز نگارش فیلمنامه فیلم گلادیاتور 3 خبر داد و اطلاعات جدیدی درباره این دنباله منتشر کرد.

فیلم«گلادیاتور 2 که 24 سال پس از اکران فیلم اصلی به روی پرده خواهد رفت، به نظر می‌رسد که با استقبال طرفداران مواجه شود و ممکن است آن‌ها نیازی به انتظار طولانی برای قسمت سوم نداشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریدلی اسکات از آغاز مراحل نگارش فیلم گلادیاتور 3 خبر داد

ریدلی اسکات شب گذشته در مصاحبه‌ای با مجله توتال فیلم اعلام کرد که کار روی فیلمنامه احتمالی گلادیاتور III را آغاز کرده است. او گفت:

من در حال حاضر هشت صفحه نوشته‌ام. شروع خوبی برای یک داستان جذاب دارم. اگر روزی فیلم Gladiator 3 ساخته شود، فکر نمی‌کنم که به میدان نبرد برگردیم؛ اما من مجبور شدم دوباره به میدان بروم…

این اولین‌باری نیست که کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار به امکان ساخت قسمت سوم گلادیاتور اشاره می‌کند. او در گفت‌وگویی با مجله فرانسوی پریمیر گفت که در حال بازی با ایده گلادیاتور 3 است.

همچنین، «اسکات» توضیح داد که پایان فیلم گلادیاتور 2 به یادآورنده داستان پدرخوانده، جایی که «مایکل کورلئونه» با سرنوشتی مواجه می‌شود که خودش نمی‌خواست، است.

فیلم گلادیاتور 3

دنباله گلادیاتور سال‌ها پس از فیلم اصلی به وقوع می‌پیوندد و «پل مسکال» نقش «لوسیوس» را که در فیلم سال 2000 توسط «اسپنسر تریت کلارک» ایفا شده بود را بر عهده می‌گیرد. در این فیلم، «مسکال» نقش «لوسیوس»، فرزند «لوکیلا» (با بازی کنی نیلسن) و برادرزاده «کومودوس» (واکین فینیکس) را ایفا می‌کند.

گلادیاتور II قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) در کشور ایالات متحده به نمایش درآید و بازیگران آن شامل «پل مسکال»، «پدرو پاسکال»، «جوزف کوئین»، «کنی نیلسن» و «دنزل واشنگتن» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم گلادیاتور دیگر توسط «ریدلی اسکات» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *