همنواز

تریلر فصل سوم سریال Invincible منتشر شد + تاریخ انتشار

سرویس استریم آمازون پرایم تریلر فصل سوم سریال Invincible را به همراه تاریخ انتشار آن به صورت رسمی در پنل شبکه خود منتشر کرد.

این سریال که توسط آمازون پرایم ویدیو ساخته شده، بر اساس کمیک های invincible اثر «رابرت کرکمن»، از زمان انتشار فصل اول در سال 2021 به یک موفقیت بزرگ در دنیای استریم تبدیل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال Invincible منتشر شد

پس از انتظار نزدیک به سه سال بین فصل‌های اول و دوم، «کرکمن» وعده داده بود که فاصله بین فصل دوم و سوم به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و ماجراهای «مارک گریسون/شکست‌ناپذیر (با صدای استیون یئون) و درگیری بزرگ‌تر با ویلترمیت‌ها ادامه خواهد یافت.

اکنون آمازون پرایم ویدیو با انتشار تریلر فصل سوم سریال شکست ناپذیر اعلام کرده که فصل سوم این انیمیشن در تاریخ 6 فوریه 2025 با سه قسمت ابتدایی به نمایش درخواهد آمد و پس از آن، هر هفته قسمت‌های باقی‌مانده تا 13 مارس 2025 () منتشر خواهد شد.

نخستین تریلر فصل سوم انیمیشن Invincible شامل گفتگوهایی بین «مارک» و «سیسیل استدمن» در یک فروشگاه برگر مارت است. این گفت‌وگو به طور هوشمندانه به ناامیدی طرفداران در انتظار فصل 3 و همچنین واکنش منفی به وقفه میانه فصل دوم اشاره می‌کند. همچنین، اعلام تاریخ انتشار تأیید می‌کند که فصل سوم هیچ وقفه‌ای در میانه فصل نخواهد داشت.

این اعلام تاریخ انتشار با وعده «کرکمن» مبنی بر کاهش زمان انتظار برای فصل سوم همخوانی دارد؛ چرا که تنها 10 ماه پس از پایان فصل دوم به نمایش درمی‌آید. این موضوع نسبت به انتظار چند ساله برای فصل دوم بهبودی بزرگ به حساب می‌آید و به فصل سوم شکست ناپذیر کمک می‌کند تا شتاب داستانی خود را بهتر حفظ کند.

تغییر دیگر در برنامه انتشار، آغاز فصل سوم با سه قسمت است. فصل دوم تنها یک قسمت در هفته منتشر می‌کرد؛ اما فصل سوم Invincible حالا با برنامه انتشار مشابه دیگر سریال‌های آمازون پرایم، از جمله پسران (The Boys) و ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت پیروی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سریالی Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *