سریال Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شد

طبق یک خبر رسمی از سوی رسانه کامیک بوک (Comic Book)، به صورت رسمی اعلام شد که سرویس استریم آمازون، سریال Invincible را برای فصل‌های چهارم و پنجم تمدید کرد.

سریال شکست ناپذیر یک مجموعه انیمیشنی در ژانر ابرقهرمانی محسوب می‌شود که بر اساس مجموعه کمیک با همین نام اثر «رابرت کرکمن»، «کوری واکر» و «رایان اوتلی» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Invincible برای فصل چهارم و پنجم تمدید شد

در آوریل 2021، پیش از پخش قسمت پایانی فصل اول، آمازون ساخت سریال را برای فصل‌های دوم و سوم تمدید کرد. سریال انیمیشنی Invincible در پایان پاییز سال گذشته با فصل دوم بازگشت و پس از رویدادهایی که در فصل اول رخ داد، یک داستان جدید و مبارزه برای «مارک گریسون» و سایر شخصیت‌های دنیا آغاز شد.

همانطور که چهار قسمت اول فصل یک نشان داد، «مارک» در مسیری طولانی و دشوار قرار دارد. همچنین، چند روز پیش اعلام شد که ضبط صداگذاری‌های فصل سوم نیز به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تا فصل سوم در بهار سال آینده منتشر می‌شود یا خیر.

سریال Invincible

«استیون ین»، «ساندرا اوه» و «جی کی سیمونز» در نقش خانواده «گریسون» حضور دارند و سایر بازیگران نقش‌های شخصیت‌های مختلف را بازی می‌کنند. فصل اول این سریال در تاریخ 25 مارس 2021 روی سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش شد و بازخوردهای مثبتی از سمت منتقدان و بینندگان دربافت کرد. اجرای صداپیشگان، انیمیشن، صحنه‌های اکشن، داستان و فیلمنامه و وفاداری به محتوای اصلی کمیک مورد تحسین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن این سریال انیمیشنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *