همنواز

تاریخ اکران فیلم Predator: Badlands مشخص شد

پس از موفقیت فیلم Prey به کارگردانی «دان ترچتنبرگ» (کارگردان 10 Cloverfield Lane) که در سال 2021 به صورت اختصاصی از طریق شبکه Hulu منتشر شد، اکنون دیزنی تاریخ اکران فیلم Predator: Badlands را اعلام کرد.

به گزارش منابع معتبر، دیزنی قصد دارد فیلم بعدی از مجموعه Predator را با عنوان Predator: Badlands در تاریخ 7 نوامبر 2025 (16 آبان 1404) در سینماها اکران کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Predator: Badlands مشخص شد

کارگردانی فیلم جدید غارتگر را بار دیگر «دان ترچتنبرگ» بر عهده دارد و قرار است «اِل فانینگ» (بازیگر فیلم The Neon Demon) به‌عنوان ستاره اصلی این فیلم به ایفای نقش بپردازد. لازم به ذکر است که تاریخ 7 نوامبر 2025 در ابتدا برای اکران نسخه بازسازی شده Blade از دنیای مارول در نظر گرفته شده بود، اما اکنون این پروژه از تقویم اکران حذف شده است.

فیلم Predator: Badlands به عنوان یک اثر مستقل و جدا از داستان Prey ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد دنباله مستقیم فیلم قبلی نخواهد بود. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره داستان این فیلم منتشر نشده است، اما خبرهای بیشتری در این خصوص به زودی اعلام خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم Predator: Badlands

در فیلم Prey که در شبکه Hulu به نمایش درآمد، «امبر میدتندر» در نقش یک زن شجاع از قبیله کومانچی ظاهر شد که برخلاف سنت‌ها و قوانین جنسیتی، تصمیم به تبدیل شدن به یک جنگجو می‌گیرد و در نهایت موفق به شکست دادن یک Predator می‌شود.

مجموعه Predator که اکنون تحت مالکیت دیزنی و شرکت قرن بیستم قرار دارد، نخستین‌بار در سال 1987 با فیلمی به همین نام آغاز شد. این فیلم پس از آن دنباله‌هایی چون Predator 2، Predators، The Predator و Prey به خود دید. همچنین این فرنچایز شامل دو فیلم Alien vs. Predator و انواع کتاب‌های مصور و بازی‌های ویدئویی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک قسمت جدید از این فرانچایز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Bloody-Disgusting


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *