همنواز

لیام نیسون به فکر بازشستگی است

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، دوران محبوب لیام نیسون (Liam Neeson) به‌عنوان ستاره فیلم‌های اکشن ممکن است سال آینده به پایان برسد.

این بازیگر نامزد اسکار در مصاحبه‌ای با مجله «People» از بازنشستگی احتمالی‌اش از این ژانر که نیمه دوم دوران بازیگری‌اش را احیا کرد، خبر داد. نقش «نیسون» در فیلم ربوده شده (Taken) محصول سال 2008 او را به یک نماد اکشن تبدیل کرد و از آن زمان در 16 سال گذشته همچنان به ایفای نقش‌های اکشن پرداخته است. حتی در دهه 70 زندگی‌اش، «نیسون» همچنان صحنه‌های مبارزه‌اش را خودش با کمک همکار قدیمی بدل‌کاری‌اش «مارک ونسلو» انجام می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لیام نیسون بازنشسته می‌شود

«نیسون» به این نشریه گفت:

من 72 سال دارم، باید در یک مرحله این کار متوقف شود. نمی‌توانید تماشاگران را فریب دهید. من نمی‌خواهم «مارک» صحنه‌های مبارزه‌ام را به جای من انجام دهد.

با اینکه «نیسون» هنوز تاریخ مشخصی برای آخرین نقش اکشن خود تعیین نکرده است، گفت که این نقش احتمالاً در سال 2025 خواهد بود و افزود:

شاید تا پایان سال آینده. فکر می‌کنم این پایان کار است.

لیام نیسون

از زمان موفقیت «نیسون» در فیلم اکشن ربوده شده در سال 2008، او در ده‌ها فیلم اکشن نقش اصلی را بازی کرده است. او در دو دنباله دیگر ربوده شده حضور داشت و همچنین در فیلم‌های اکشن دیگری مانند ناشناس (Unknown) محصول 2011، خاکستری (The Grey) محصول 2012، بدون توقف (Non-Stop) محصول 2014، فرار در تمام شب (Run All Night) محصول 2015 و… به ایفای نقش پرداخته است.

جدیدترین پروژه اکشن «نیسون» به نام رستگاری (Absolution) در نوامبر امسال منتشر می‌شود و او را با کارگردان فیلم تعقیب سرد (Cold Pursuit)، «هانس پیتر مولاند»، دوباره همراه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازنشستکی «لیام نیسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *