تبلیغات در فیگار

دنباله فیلم What We Do in the Shadows در راه است

فیلم What We Do in the Shadows پس از سال‌ها تاخیر و گمانه‌زنی دوباره در مسیر تولید قرار گرفته و نویسندگی دنباله آن آغاز شده است.

این دنباله احتمالی با عنوان We’re Wolves شناخته می‌شود و قرار است تمرکز خود را از گروه خون‌آشام‌ها به گروه گرگینه‌هایی به رهبری شخصیت آنتون با بازی ریس داربی تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: تریلر انیمیشن Batman: Knightfall Part 1 منتشر شد

جرمین کلمنت، یکی از خالقان اثر، در حاشیه جشنواره بین‌المللی انسی اعلام کرد که کار روی فیلمنامه این پروژه به‌تازگی آغاز شده است. او تأکید کرد که پس از سال‌ها گفت‌وگو، حالا روند نگارش وارد مرحله عملی شده است.

کلمنت در این باره گفت:

ما واقعاً در حال نوشتن آن هستیم. مدت‌ها فقط درباره‌اش حرف می‌زدیم، اما حالا تازه شروع کرده‌ایم. وقتی با هم جمع می‌شویم، روی پروژه کار می‌کنیم.

فیلم What We Do in the Shadows با بودجه‌ای حدود یک میلیون دلار ساخته شد و به دلیل سبک بداهه‌پردازی خاص خود مورد توجه قرار گرفت. موفقیت این اثر در ادامه به ساخت یک سریال تلویزیونی از سوی FX منجر شد که طی شش فصل تا سال ۲۰۲۴ پخش شد.

کلمنت همچنین اشاره کرد که احتمالاً فیلمنامه نهایی این دنباله تا سال ۲۰۲۷ تکمیل خواهد شد و همکاری با وایتیتی نیز به دلیل زندگی مشترک آن‌ها در یک کشور اکنون آسان‌تر شده است.

در کنار این پروژه، تایکا وایتیتی همچنان درگیر چندین پروژه دیگر است؛ از جمله فیلم Klara and the Sun که برای اکران پاییزی برنامه‌ریزی شده و همچنین آثاری مانند Barn 8، فیلم Star Wars، بازسازی Flash Gordon، پروژه The Incal و فیلم James که همگی در مراحل مختلف تولید قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دنباله این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *