انیمه Cyberpunk: Edgerunners 2 با فصل جدید خود در پاییز ۲۰۲۶ بازمیگردد و نتفلیکس از گروه شخصیتهای اصلی این انیمه مهیج رونمایی کرده است.
انیمه Cyberpunk: Edgerunners 2 در قالب یک داستان مستقل ۱۰ قسمتی روایت میشود و در دنیای بازی Cyberpunk 2077 جریان دارد. داستان این فصل بر مفاهیمی مانند رستگاری، انتقام و تلاش برای یافتن معنا در شهری بنا شده که خشونت و نمایش، بخش جداییناپذیر زندگی آن هستند.
بیشتر بخوانید: فیلمبرداری لایو اکشن گیسو کمند آغاز شد
اولین شخصیت معرفیشده، ویک کینگزلی است؛ ادجرانری که زمانی با لقب «کینگ» شناخته میشد و در اوج شهرت قرار داشت، اما اکنون در سایه افتخارات گذشته خود زندگی میکند.
شخصیت بعدی، دی نام دارد؛ یک نترانر وابسته به گروه Snack Nation که علاوه بر مهارتهای فنی بالا، به دنبال انتقام از قاتلانی است که قبیله او را نابود کردهاند.
در ادامه، رومن کاراکس معرفی شد؛ جوانی علاقهمند به سینما که در شهری غرق در فناوری Braindance، به دنبال ثبت حقیقت و روایت زندگی انسانها است.
آخرین عضو این گروه، تالیا یانگ است؛ شخصیتی که در برجهای شرکتهای بزرگ رشد کرده، اما علاقه واقعی او به فناوریهای سایبری و خشونت تعلق دارد.
کارگردانی این فصل بر عهده کای ایکاراشی است و استودیو TRIGGER بار دیگر وظیفه تولید انیمه را بر عهده دارد. ماساهیکو اوتسوکا بهعنوان نویسنده ترکیببندی داستان و ایچیگو کانو بهعنوان طراح شخصیتها در این پروژه حضور دارند.
فصل نخست Cyberpunk: Edgerunners به کارگردانی هیرویوکی ایمایشی در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و موفق شد عنوان بهترین انیمه سال را در مراسم Anime Awards 2023 به دست آورد. همچنین تأیید شده است که این مجموعه در پاییز سال ۲۰۲۶ از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد و مخاطبان بار دیگر به شهر نایت سیتی بازخواهند گشت.
بیشتر بخوانید:
- تمدید انیمه Wistoria: Wand and Sword برای فصل سوم رسماً تأیید شد
- استودیو WIT از انیمه Lona رونمایی کرد
نظر شما دربارهی مستقل شدن داستان فصل دوم این انیمه مهیج چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.
منبع: Crunchyroll

