همنواز

تولد ریما رامین فر ؛ تولد ۵1 سالگی ریما رامین‌ فر در جزیره کیش

ریما رامین‌فر همسر امیر جعفری، متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹در تهران متولد شده است. با ادامه خبر تولد ریما رامین فر در فیگار همراه ما باشید.

 تصاویری از تولد رامین فر در کنار همسرش امیر جعفری ،فرزندش آیین و یوسف تیموری در جزیره کیش منتشر شد. همچنین امیر جعفری همسر ریما رامین فر عکسی به مناسبت زادروز تولد همسرش در اینستاگرامش منتشر کرد.

تولد ریما رامین فر

تولد ۵۱ سالگی ریما رامین‌فر در جزیره کیش

تولد ریما رامین فر
, تولد ۵۱ سالگی رامین‌ فر

تاریخ تولد:5 فروردین 1349

تحصیلات:کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر

همسر:امیر جعفری

فرزند:آئین

بیشتر بخوانید:

توهین پویا خواننده ؛ ماجرای توهین پویا پورجلیل خواننده به مردم ایران

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد.

امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

تبریک عید حمید لولایی ؛ کنایه حمید لولایی در تبریک سال نو + فیلم

عکس منتشر شده تولد ریما رامین‌فر در جزیره کیش

تولد ریما رامین فر
تولد ۵۱ سالگی ریما رامین‌ فر در جزیره کیش , تولد رامین فر در کنار یوسف تیموری

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تولد ریما رامین فر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *