همنواز

کاظم آشتیانی دانشمند پر افتخار ایران که رهبر انقلاب امروز از او سخن گفت

کاظم آشتیانی ، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار صدها تن از معلمان و فرهنگیان، آموزش‌وپرورش را تربیت‌کننده نسلی تمدن‌ساز خواندند.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که در سال 83 یعنی یک سال قبل از درگذشت سعید کاظمی، نام او به‌ عنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان غرب آسیا که با توسعه دانش سلول‌های بنیادی دست برتر علمی را برای ایران ایجاد کرده بود، در فهرست ترور موساد قرار گرفته است. در ادامه با خبر کاظم آشتیانی و رونالدو همراه فیگار بمانید.

کاظم آشتیانی

رهبری کاظم آشتیانی

کاظم آشتیانی
رهبر انقلاب کاظم آشتیانی, کاظم آشتیانی و رونالدو

رهبر انقلاب کاظم آشتیانی

آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز چهارشنبه در دیدار معلمان و در اهمیت هویت ملی از دانشمندی یاد کردند و از معلمان خواستند تا از دانش آموزان نظرخواهی کنند گه چند نفر دکتر آشتیانی را می شناسند و چند نفر رونالدو را ؟!

دکتر سعید کاظمی آشتیانی از نوابغ و دانشمندان برتر کشور به شمار می آید و فعالیت های درخشان وی در حوزه درمان ناباروری و سلولهای بنیادی در زمان حیاتش پیشرو و تأثیر گذار در جامعه علمی داخل و خارج از کشور به شمار می رود.

این دانشمند یکم فروردین 1340 خورشیدی در تهران به دنیا آمد و در سال 1358 در رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد. تعطیلی دانشگاه‌ها به علت انقلاب فرهنگی و حضور وی در جبهه‌های نبرد طی آن سال‌ها باعث شد پس از ۱۱ سال سرانجام در سال 1369 با اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشکده علوم توانبخشی فارغ التحصیل شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاظم آشتیانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *