تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه ؛ آیا فصل 2 مون نایت ساخته می شود ؟

با وجود مشخص نبودن تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه قصد داریم تا تمام اطلاعاتی را که از آینده این سرایال در دست داریم، به شما ارائه دهیم.

سریال شوالیه ماه، ششمین سریال دنیای سینمایی مارول است که در دیزنی پلاس منتشر می‌شود. تاکنون سریال‌های دیگری در دنیای سنیمایی مارول ساخته‌ شده‌اند، اما سازنده آن‌ها نه مارول استودیوز، بلکه مارول تی‌وی بوده است.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه

 آیا فصل 2 مون نایت ساخته می شود ؟

شما می‌توانید فهرست تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه

از زمانی که سرویس اشتراکی دیزنی پلاس راه‌اندازی شده است، سریال‌ها و مینی‌ سریال‌های مارول جزو مهم‌ترین آثار آن بوده‌اند. سریال شوالیه ماه نیز یک مینی سریال 6 قسمتی بود که طبق گفته‌های مارول، در همین یک فصل به پایان می‌رسد اما آیا فصل 2 مون نایت ساخته می شود ؟

مارول همواره به قصد سوپرایز طرفداران، اکثر پروژه‌های خود را به صورت محرمانه ساخته و اطلاعاتی کمی را درز می‌کند. آن‌ها در رابطه با سریال شوالیه ماه، اعلام کرده‌اند که این سریال تنها در یک فصل بوده و اکنون نیز به پایا رسیده است. اما شاید بد نباشید تا پیش از تاریخ انتشار فصل 2 سریال مون نایت وضعیت فصل دوم دیگر سریال‌های مارول در دیزنی پلاس را بررسی نماییم.

فصل دوم سریال های مارول در دیزنی پلاس

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه, تاریخ انتشار فصل دوم سریال Moon Knight

اطلاعاتی از دیگر سریال‌های مارول، به حدس و تخمین تاریخ انتشار فصل 2 سریال شوالیه ماه کمک می‌کند. تاکنون اکثر سریال‌های مارول در دیزنی پلاس به صورت مینی سریال و تک فصلی منتشر شده‌اند. آغاز این سریال‌ها با وانداویژن بوده و به دنبال آن، فالکون و سرباز زمستان، هاکای و در نهایت شوالیه ماه نیز منتشر شده‌اند.

اما چیزی که باعث می‌شود به تاریخ انتشار فصل دوم سریال مون نایت امیدوار شویم، سریال‌هایی مانند لوکی و What If است. لوکی و What If تنها سریال‌های مارول در دیزنی پلاس تاکنون هستند که به صورت رسمی، ساخت فصل دوم آن‌ها تایید شده است. فیلمبرداری فصل دوم سریال لوکی نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

محبوبیت شوالیه ماه

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه, تاریخ انتشار فصل 2 سریال شوالیه ماه

محبوبیت بسیار زیاد سریال شوالیه ماه می‌تواند منجر به ساخت دنباله آن توسط مارول شود. این سریال یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های مارول تاکنون است و حتی افرادی که به ژانر ابرقهرمانی علاقه‌ چندانی ندارند، علاقه خود را به سریال شوالیه ماه اعلام کردند.

با مشخص شدن تاریخ انتشار فصل 2 سریال Moon Knight به صورت رسمی، این احتمال وجود دارد تا مخاطبان این سریال بیش از پیش شده و فصل جدید نیز سود بسیار زیادی را برای کمپانی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

آینده شخصیت شوالیه ماه

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه, تاریخ انتشار فصل 2 سریال شوالیه ماه

اکنون قصد داریم تا آینده شخصیت شوالیه ماه را بدون تاریخ انتشار فصل 2 سریال مون نایت بررسی کرده و به داستان‌های او را خارج از یک سریال اختصاصی پیشبینی کنیم.

شوالیه ماه عضو یکی از مهم‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی کمیک بوک به نام پسران نیمه شب است. تعداد زیادی از اعضای اصلی این گروه همین حالا در دنیای سینمایی مارول حضور دارند و برخی دیگر نظیر گرگینه در شب نیز در آینده وارد دنیای سینمایی مارول خواهند شد.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اگر فصل دوم سریال شوالیه ماه ساخته نشود، این شخصیت در سریال اختصاصی گرگینه در شب حضور یابد. سپس، او می‌تواند با دیگر ابرقهرمانان مواجه شده و به آن‌ها ملحق شود.

همچنین شوالیه ماه مدتی را عضو گروه مشهور انتقام جویان بوده است. پس این احتمال نیز وجود دارد که او با ابرقهرمانان با تجربه‌تر مارول مواجه شده و در آثار سینمایی مارول حضور یابد. ساخت یک فیلم سینمایی اختصاصی برای این شخصیت نیز در آینده‌ دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید:

داستان فصل دوم سریال شوالیه ماه

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه, تاریخ انتشار فصل 2 سریال Moon Knight

با وجود نبود تاریخ انتشار فصل دوم سریال Moon Knight اما همچنان می‌توانیم حدس‌هایی از داستان فصل دوم این سریال داشته باشیم.

در فصل اول شوالیه ماه، ما با این شخصیت آشنا شدیم. اما یکی از نکات عجیب این سریال آن بود که برخلاف دیگر آثار مارول، ما شاهد اشاره بسیار کمی به دیگر فیلم‌ و سریال‌ها و شخصیت‌های آن‌ها در شوالیه ماه بودیم. تغییری که احتمالاً در فصل بعدی شاهد آن نخواهیم بود.

در فصل اول، ما کاملاً با شوالیه ماه آشنا شدیم؛ اما در فصل بعدی، همزمان با معرفی جیک لاکلی و بازگشت مارک اسپکتور و استیون گرنت در کنار کانشو باشیم. اما در همین حین، شوالیه ماه باید جایگاه خود را در میان دیگر ابرقهرمانان مارول پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ارتباطی که می‌تواند آینده دنیای مارول را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین اگر شوالیه ماه در سریال گرگینه در شب حضور نیابد، به احتمال خیلی زیاد این گرگینه در شب است که در فصل دوم سریال شوالیه ماه حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

بازیگران و عوامل ساخت سریال شوالیه ماه

تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه
تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه, تاریخ انتشار فصل 2 سریال Moon Knight

اسکار آیزاک، می قلماوی و ایتان هاوک از بازیگران اصلی فصل اول سریال شوالیه ماه بودند. بدون شک هنگام انتشار تاریخ انتشار فصل دوم سریال Moon Knight اسکار آیزاک نیز به عنوان شخصیت اصلی، به نقش خود باز خواهد گشت. با این حال، بازگشت می قلماوی در نقش لیلا در ابهام قرار دارد و ممکن است که این شخصیت در دیگر آثار مارول حاضر شود.

ایتان هاوک که نقش خبیث فیلم را برعهده داشت، به خوبی در نقش خود حاضر شد. اما احتمال بازگشت او به این نقش بسیار پایین است و نمی‌توانیم انتظار بازگشت ایتان هاوک را به آینده سریال شوالیه ماه داشته باشیم.

محمد دیاب سازنده اصلی و یکی از کارگردانان سریال شوالیه ماه بوده است. همچنین جاستین بنسون و آرون مورهد از دیگر کارگردانان این سریال هستند. پس از موفقیت فصل اول، احتمال بازگشت محمد دیاب به عنوان کارگردان و سازنده فصل دوم نیز بسیار زیاد است. همچنین نویسندگان زیادی وظیفه نویسندگی فصل اول سریال شوالیه ماه را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول در رابطه با تاریخ انتشار فصل دوم سریال شوالیه ماه

آیا فصل 2 مون نایت ساخته می شود ؟

درحال حاضر تاریخ انتشار فصل دوم سریال مون نایت و تایید ساخت آن مشخص نیست. با این حال، به دلیل محبوبیت بسیار زیاد فصل اول، احتمال ساخت ادامه سریال نیز وجود دارد.

شوالیه ماه در کدام آثار آینده مارول حضور خواهد داشت؟

به احتمال خیلی زیاد، شوالیه ماه در سریال شخصیت گرگینه در شب حضور یافته و مقدمات تشکیل گروه پسران نیمه شب را در دنیای سینمایی مارول آغاز کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *