خداحافظی شهاب حسینی ؛ شهاب حسینی از سینما خداحافظی کرد + ویدیو

خداحافظی شهاب حسینی ، شهاب حسینی با انتشار ویدئویی به هجمه های صورت گرفته علیه وی به دنبال حواشی سال های اخیرش واکنش نشان داد واز دنیای سینما خداحافظی کرد.

شهاب حسینی که پس از حاشیه ساز شدن انتشار فیلم واکسن زدنش در آمریکا در اواخر سال گذشته تصمیم به ترک اینستاگرام گرفت، تیر ماه امسال با صفحه ی شرکت فیلمسازی خود «ندای هفت آسمان» به این شبکه اجتماعی بازگشت. در ادامه با خبر ماجرای خداحافظی شهاب حسینی همراه فیگار بمانید.

خداحافظی شهاب حسینی

خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

خداحافظی شهاب حسینی
خداحافظی شهاب حسینی بازیگر, فیلم خداحافظی شهاب حسینی, خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

خداحافظی شهاب حسینی بازیگر

او روز گذشته با انتشار ویدیویی بلند در همین صفحه از سینماگران درخواست کرد برای پروژ‌ه‌ هایشان دیگر سراغ او نیایند و به دشمنانش اعلام کرد به دنبال حذف او نباشند چون خود دنبال راه نجاتی از این حرفه است.

بیشتر بخوانید :

شهاب حسینی در این ویدئو با اعلام اینکه «تحمل بنده حقیر برای خیلی‌ ها سخت شده» گفت یک دهه است دنبال کناره‌ گیری از حرفه‌ ای است که ابتدا در باغ سبز نشان می‌ دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند. او گفت خود را جا مانده از قافله ‌می‌ بیند و مایل است ادامه ی مسیرش نوشتن و کارگردانی باشد و دیگر تمایل چندانی به حضور در پروژه دیگران را ندارد و در پایان گفت از امروز با جهل و جاهل خواهد جنگید.

بیشتر بخوانید :

حسینی با اشاره به حضور دو گروه کاملا متضاد در عرصه فعالیت‌های هنری شامل متخصصان غیرمتعهد و متعهدان غیرمتخصص، گفته است، «میگویند شهاب حسینی بداخلاق است. تصحیح می‌کنم. من از آنچه امروزه در حرفه خود می‌بینم خشمگینم. می‌گویند اهل غیبت است. می پذیرم و شرمسارم.»

فیلم خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

دانلود ویدیو با کیفیت 480

دانلود با کیفیت 360

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداحافظی شهاب حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *