خلاصه بازی النصر الاتحاد کهربا ؛ النصر 3 – الاتحاد کهربا 5 [+فیلم]

خلاصه بازی النصر و الاتحاد کهربا ؛ تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.

در دیداری فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز، اتحاد کلباء توانست بازی را که تا دقیقه 71 با نتیجه سه بر یک عقب بود، با پیروزی پنج بر سه به پایان برساند و شاگردان مجیدی یک کامبک دیوانه کننده دیگر را در فوتبال امارات به ثبت برسانند.

خلاصه بازی النصر و الاتحاد کهربا

  • خلاصه النصر الاتحاد
خلاصه بازی النصر و الاتحاد کهربا
خلاصه النصر الاتحاد, خلاصه بازی النصر الاتحاد

خلاصه بازی النصر الاتحاد

به گزارش منابع خبری:

در چارچوب دیداری از رقابت‌های هفته هشتم لیگ امارات، در روز شنبه هفتم آبان، تیم الاتحاد کلبا و تیم النصر به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار پر گل، شاگردان مجیدی توانستند با کسب نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی در برابر النصر برسند.

کامبک شاگردان مجیدی/ تیم الاتحاد کلبا که هدایت آن را فرهاد مجیدی به عهده دارد در حالیکه شب گذشته نیمه نخست را با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود در نهایت موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ النصر دبی را شکست دهد.

در ادامه میتوانید فیلم خلاصه بازی الاتحاد و النصر را مشاهده کنید:

در دیداری از هفته هشتم ادنوک لیگ، اتحاد کلباء میزبان النصر بود. شاگردان مجیدی این بازی را طوفانی آغاز کردند. حرکت احمد جشک از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه، به سلطان الزعابی رسید و این بازیکن با یک چرخش دیدنی، توپ را به تور دروازه النصر چسباند.


خلاصه فوتبال بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *