رونان وایبرت بازیگر آدم برفی درگذشت

رونان وایبرت بازیگر با تجربه بریتانیایی که در کارنامه او تعدادی آثار موفق دیده می‌شوند در سن 58 سالگی درگذشت.

رونان وایبرت بازیگر اهل بریتانیا و ولز بود که در طول زندگی کاری خود در تعداد قابل توجهی فیلم و سریال در طول سالیان نسبتا زیادی به ایفای نقش پرداخت. شاید اکثرا او را با بازی در آخرین فیلم خود یعنی فیلم آدم برفی که در کنار مایکل فاسبند به ایفای نقش پرداخت، به یاد آورند. او علاوه بر فیلم آدم برفی در آثار مهم دیگری نیز حضور داشته و با چند تن از کارگردانان مشهور نیز کار کرده است.

بیوگرافی و آثار رونان وایبرت

رونان وایبرت
رونان وایبرت, بیوگرافی و آثار رونان وایبرت

رونان وایبرت متولد ولز بود و تا هجده سالگی نیز در جنوب ولز زندگی می‌کرد. او سابقه طولانی در تلویزیون، سینما و رادیو دارد. اولین ایفای نقش رونان وایبرت مربوط به سریال ترافیک محصول سال 1989 می‌باشد که جوایز زیادی را نیز دریافت کرد. او همچنین در چندین تئاتر نیز حضور داشته و بر روی صحنه رفته است.

او همچنین در بعضی از قسمت‌های چندین سریال مختلف نیز حضور داشته است. به عنوان مثال او در سریال Rome محصول HBO و همچنین سریال پوآرو به ایفای نقش پرداخته است.

وایبرت در آثاری مثل نجات آقای بنکس با تام هنکس و یا در فیلم سایه خون‌آشام با جان مالکوویچ و ویلم دافو همبازی بوده و در فیلم برنده اسکار پیانیست ساخته رومن پولانسکی نیز حضور داشته است.

آخرین فیلم او آدم برفی نام داشت که در سال 2017 منتشر شد. وایبرت پس از تحمل یک بیماری کوتاه مدت در 58 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *