نقبی به حقوق های نجومی در فیش آباد [+ویدیو]

نقبی به حقوق های نجومی در فیش آباد می‌پردازد. نمایش فیش آباد درباره حقوق‌های نجومی روی صحنه می‌رود. برای تماشای پشت پرده این نمایش جذاب همراه ما باشید.

تائتر جذاب فیش آباد درباره حقوق‌های نجومی است که سیروس همتی در آن نقش سیروس همتی را دارد. نمایش فیش آباد پیرامون حقوق‌های نجومی با کارگردانی اشکان درویشی که در آن مساله حقوق‌های بسیار بالای برخی مدیران را به صورت چالشی به تصویر می‌کشد.

نقبی به حقوق های نجومی در فیش آباد

کنایه به حقوق نجومی در نمایش فیش آباد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «فیش آباد» که این روزها در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه نمایش داده می‌شود. قبل از این در سال ۹۶ توسط سیروس همتی نویسنده اثر در قالب اجرای عمومی در تماشاخانه سرو و نمایشنامه خوانی در پلاتوی اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است و حالا بعد از چندین سال با کرگردانی اقای درویشی روی صحنه تکرار شده است.

نقبی به حقوق های نجومی در فیش آباد

ویدیو انتقاد به حقوق نجومی با فیش آباد

این تئاتر جذاب نمایشی به چالش اختلاس و حقوق‌های نجومی پرداخته که هنوز بعد از گذشت سال‌ها موضوع کهنه‌ای نیست و همچنان قابلیت نقد و البته پیگیری دارد.

این اثر نمایشی بسیار جذاب و دیدنی هر شب با حضور یک یا چند کودک کار در حال برگذاری است و در پایان هم به آن‌ها تقدیم می‌شود. همچنین بخش قابل توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به کودکان کار مهمان اجرا ارائه می‌شود.

«فیش آباد» از ۳ اسفند در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا در آمد و تا جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌ماند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *