نمایش یک تئاتر برای کودکان کار به صورت رایگان

نمایش «فیش آباد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی می‌باشد. در ادامه به جزئیات نمایش یک تئاتر برای کودکان کار به صورت رایگان می‌پردازیم.

نمایش «فیش آباد» که از چهارشنبه ۳ اسفندماه روی صحنه تئاتر شهرزاد رفته است، طی اقدامی زیبا نمایش‌هایی رایگان برای کودکان کار اجرا خواهد شد. در ادامه مطلب نمایش تئاتر رایگان برای کودکان کار ، عکس گروه نمایش فیش آباد را مشاهده کنید.

نمایش یک تئاتر برای کودکان کار به صورت رایگان

نمایش تئاتر رایگان برای کودکان کار

نمایش «فیش آباد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی و نویسندگی سیروس همتی از چهارشنبه ۳ اسفند در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و تا جمعه ۲۶ اسفند اجرا خواهد شد.

این نمایش که به موضوع حقوق‌های نجومی پرداخته و انتقادهای مدیریتی را مطرح می‌کند، هر شب با حضور یک یا چند کودک کار اجرا و به آنها تقدیم می‌شود و بخش قابل توجهی از بلیت‌فروشی این اثر نیز به آن کودک کار تعلق می‌گیرد.

همچنین اشکان درویشی هر شب در انتهای اجرا خطاب به مسئولینی که‌ حقوق‌های نجومی از بیت‌المال دریافت می‌کنند، این جمله را بیان می‌کند:

 واقعا اگر پست و مقام و مسئولیتی دارید، چطور می‌توانید اینقدر وقیحانه با حقوق‌های نجومی از بیت‌المال زندگی کنید و هر صبح این بچه‌ها را سر چهارراه‌ها ببینید و راحت رد شوید و بروید پشت میزتان بنشینید؟ خجالت نمی‌کشید؟؟؟

نمایش یک تئاتر برای کودکان کار به صورت رایگان
نمایش تئاتر برای کودکان کار به صورت رایگان

نمایش تئاتر رایگان برای کودکان کار

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *