بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان + [2023]

انیمیشن های ابرقهرمانی دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا هستند. در نوشتار انیمیشن های برتر ابرقهرمانی به معرفی بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی می‌پردازیم.

انیمیشن های ابرقهرمانی برتر سینما جزئی از اثرات کلاسیک و به یاد ماندنی جهان هستند. ژانر ابرقهرمانی بیشتر به عنوان لایو اکشن شناخته می‌شود و کمپانی‌های مانند مارول و دی سی دو تا از محبوب‌ترین تولیدکنندگان این نوع سرگرمی هستند.

در این ژانر، انیمیشن‌های بسیار خوبی نیز وجود دارد که می‌تواند برا تمام گروه سنین بسیار سرگرم کننده باشد. طرفداران سینما در IMDB جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی را انتخاب کرده‌اند و ما امروز در نوشتار بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023 تعدادی از انیمیشن های برتر ابرقهرمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی

انیمیشن های برتر ابرقهرمانی

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی

طرفداران در IMDb ثابت کرده‌اند که عشق به این نوع ماجراجویی‌های ابرقهرمانی به اندازه ماجراجویی‌های لایو اکشن وجود دارد. از ویژگی‌های Marvel و DC گرفته تا خلاقیت‌های ابرقهرمانی، این فیلم‌های ابرقهرمانی متحرک مورد استقبال طرفداران خردسال و همچنین بزرگسال قرار گرفتند. پس در ادامه نوشتار جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی همراه ما باشید تا به معرفی بهترین انیمیشن ابرقهرمانی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

Justice League: Doom

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League: Doom

گرد هم آوردن لیگ عدالت بسیار سرگرم کننده است زیرا طرفداران می‌توانند تعدادی از نمادین‌ترین ابرقهرمانان تمام دوران که داستانی را به اشتراک می‌گذارند را ببینند. با این حال، چنین مجموعه‌ای از قهرمانان به مجموعه‌ای قدرتمند از شرورها نیز نیاز دارد تا تهدیدی بزرگ را به این گروه و جهان دهد.

در Justice League: Doom می‌بینیم که Justice League با تیم شرور Legion of Doom روبرو می‌شود که قهرمانان را به روش‌های ویرانگر هدف قرار می‌دهد. جنبه تیم در مقابل تیم داستان واقعا جذاب می‌باشد و پیچ و تاب هیجان انگیزی در مورد اینکه چگونه قهرمانان به طور موثر توسط دشمنانشان هدف قرار گرفتند وجود دارد. این انیمیشن توانسته است امتیاز 7.4 را در سایت IMDB کسب کند.

Justice League Dark: Apokolips War

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League Dark: Apokolips War

در حالی که در ابتدا به نظر می‌رسید DCEU برنامه‌های بزرگی برای Darkseid شرور دارد، طرفداران ممکن است مجبور شوند برای تماشای این شخصیت شرور به سوی Justice League Dark: Apokolips War بروند. داستان این انیمیشن تقریباً همه قهرمانان دنیای DC را می‌بیند که با Darkseid مقابله می‌کنند و به طرز وخیمی شکست می‌خورند.

در مرکز داستان جان کنستانتین قرار دارد که یک قهرمان فوق العاده است. اما در حالی که او تمرکز اصلی داستان است، طرفداران می‌توانند تیم قهرمانان باقی‌مانده را با افرادی مانند جوخه انتحار، لکس لوتور و برخی دیگر از دشمنان سابق ببینند تا شانس‌ها را در برابر دارکسید یکسان کنند. این انیمیشن توانسته است امتیاز 7.7 را در سایت IMDB کسب کند.

Batman Beyond: Return Of The Joker

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman Beyond: Return Of The Joker

اگرچه ممکن بود نگاهی آینده‌نگر به بتمن در ابتدا ایده بدی به نظر برسد، Batman Beyond یک سریال انیمیشنی شگفت‌آور عالی بود. این انیمیشن آن قدر موفق بود که توانست فیلم خودش را نیز با عنوان Batman Beyond: Return of the Joker دریافت کند. این انیمیشن جزء انیمیشن های ابرقهرمانی برتر تاریخ است.

در این فیلم، بتمن جدید، تری مک اینیس، با شخصیت شروری روبرو می‌شود که ادعا می کند جوکر اصلی است. این باعث می‌شود که بروس وین برخی از لحظات آسیب زا از گذشته خود را دوباره مرور کند. مانند خود سریال، این فیلم راهی هیجان‌انگیز برای خلق داستانی جدید است در حالی که بر اساس اسطوره‌شناسی که طرفداران به خوبی می‌دانند، ساخته می‌شود. این انیمیشن توانسته است امتیاز 7.7 را در سایت IMDB کسب کند.

Batman: Mask Of The Phantasm

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: Mask Of The Phantasm

طرفداران زیادی وجود دارند که احساس می‌کنند بهترین برداشت از بتمن خارج از کمیک‌ها، Batman: The Animated Series بوده است. این نمایش به قدری مورد تحسین قرار گرفت که باعث شد اولین انیمیشن سینمایی بتمن با عنوان Batman: Mask of the Phantasm ساخته شود.

این فیلم لحن تاریک و غم انگیز سریال را حفظ می‌کند زیرا بتمن با یک شخصیت مرموز جدید روبرو می‌شود که در حال کشتن برخی از بزرگترین چهره‌های جنایتکار گاتهام است. از سبک انیمیشن گرفته تا نویسندگی و صداگذاری، این فیلم همه چیزهایی را که سریال قبلی را فوق العاده کرده است، تقویت می‌کند. این انیمیشن توانسته است امتیاز 7.8 را در سایت IMDB کسب کند.

Batman: The Dark Knight Returns, Part 1

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: The Dark Knight Returns, Part 1

شوالیه تاریکی بازگشت فرانک میلر یکی از تحسین شده‌ترین داستان‌های بتمن است که تا به حال نوشته شده است. در حالی که این انیمیشن فیلم‌های لایو اکشنی مانند شوالیه تاریکی برمی‌خیزد و بتمن علیه سوپرمن را تحت تأثیر قرار داد، طرفداران اقتباسی ساده از آن را با انیمیشن دو قسمتی دریافت کردند.

داستان این انیمیشن به دنبال بتمن است که اکنون به عنوان یک جنگجوی جنایی بازنشسته شده و به نقش قهرمانانه قدیمی خود باز می‌گردد،. در حالی که قسمت اول بسیار روایت داستان را آماده می‌کند، هنوز هم برداشتی تاریک، تلخ و جذاب را در Caped Crusader ایجاد می‌کند. این انیمیشن توانسته است امتیاز 7.9 را در سایت IMDB کسب کند. حضور این انیمشین در لیست بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی یک اولویت برای ما بود.

The Incredibles

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
The Incredibles

فیلم ابرقهرمانی و جاسوسی بِرَد برد در سال 2004 هیچکدام ار جذابیت خود را از دست نداده است. داستان این انیمیشن، در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن ابرقهرمانان اساساً برای پنهان شدن شکایت می‌کردند، که باعث شده باب احساس گمراهی و بی‌هدفی کند.

به نظر می رسد وقتی یک موجود مرموز با او تماس می‌گیرد، دوباره فرصت قهرمان شدن را پیدا می‌کند، اما این شانس جدید برای فوق‌العاده بودن او را با خانواده‌اش که همگی ابرقدرت‌های خاص خود را دارند، در تضاد قرار می‌دهد. اگرچه The Incredibles لباس یک داستان ابرقهرمانی یا یک فیلم جاسوسی دهه‌ی 1960 میلادی را می‌پوشد، اما در قلب خود، داستانی درباره یک خانواده و خطر واقعی دارد. این انیمیشن توانسته است امتیاز 8 را در سایت IMDB کسب کند.

Batman: Under The Red Hood

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: Under The Red Hood

اگرچه بتمن جان‌های بی‌شماری را نجات داده است، اما اغلب به عنوان قهرمانی نشان داده می‌شود که از احساس گناه نسبت به کسانی که موفق به نجاتش نشده است دارد. عذاب این شخصیت در مرکز Batman: Under the Red Hood است که به بررسی از دست دادن رابین سابقش، جیسون تاد توسط بتمن و ظهور یک دشمن جدید مرگبار می‌پردازد.

به نظر می‌رسد که طرفداران به خصوص از داستان‌های بتمن لذت می‌برند که متوجه می‌شوند شخصیت نمادین به روش‌های بسیار شخصی مورد حمله قرار می‌گیرد. این انیمیشن هیجان انگیز چندین شخصیت دوست داشتنی بتمن را برای داستانی جذاب و پیچیده به ارمغان می‌آورد. این انیمیشن توانسته است امتیاز 8 را در سایت IMDB کسب کند. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی است.

Justice League: The Flashpoint Paradox

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Justice League: The Flashpoint Paradox

در این انیمیشن قهرمان اسپیدستر در مرکز انیمیشن ماجراجویی عالی Justice League: The Flashpoint Paradox قرار دارد. این فیلم داستان محبوبی را اقتباس می‌کند که در آن فلش خود را در واقعیتی جایگزین می‌بیند که لیگ عدالت آنطور که او به یاد می‌آورد نیست.

راه‌های سرگرم‌کننده زیادی وجود دارد که در آن قهرمان‌ها دوباره تصور می‌شوند، مانند تبدیل شدن توماس وین به بتمن پس از مرگ بروس، واندروومن و آکوامن در جنگ، و نگهداری سوپرمن به عنوان یک سلاح مخفی دولتی. این انیمیشن توانسته است امتیاز 8.1 را در سایت IMDB کسب کند.

Batman: The Dark Knight Returns, Part 2

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Batman: The Dark Knight Returns, Part 2

داستان بازگشت یک بتمن سالخورده به زندگی خود به عنوان یک مبارز جنایتکار در Batman: The Dark Knight Returns، قسمت 2 ادامه دارد. و در حالی که نیمه اول هیجان‌های زیادی را به همراه داشت، این قسمت واقعاً لحظاتی را به مخاطبان هدیه می‌دهد که منتظر آن بودند.

قسمت دوم بتمن را در رویارویی نهایی خود با جوکر و همچنین رویارویی حماسی با سوپرمن می‌بیند. در این فیلم احساس می‌شود که یک برداشت قطعی از قهرمان در میانه یک ماجراجویی ابرقهرمانی واقعاً هیجان انگیز است. این انیمیشن توانسته است امتیاز 8.3 را در سایت IMDB کسب کند.

Spider-Man: Into The Spider-Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی
Spider-Man: Into The Spider-Verse

در این انیمیشن مارول، مایلز مورالس به یکی از بسیاری از مردهای عنکبوتی تبدیل می‌شود درواقع آنها برای نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با یکدیگر متحد می‌شوند. این فیلم در مورد دنیای جدید مرد عنکبوتی و یک داستان کاملاً متفاوت است که ما را مجبور میکند همه چیز را که تا کنون در مورد معروف ترین مرد عنکبوتی جهان میدانیم، به دور بیاندازیم. ما با داستان نوجوانی از بروکلین آشنا میشویم بنام مایلز مورالس، که امکانات نامحدود دنیای مرد عنکبوتی را آشکار میکند، اما او در این ساختار تنها نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک فیلمنامه هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده و گفتگوی بین شخصیت ها بسیار دقیق و منسجم اتفاق می‌افتد. این انیمیشن توانسته است امتیاز 8.4 را در سایت IMDB کسب کند. این فیلم بهترین انیمیشن ابرقهرمانی می‌باشد.

The Super Mario Bros. Movie

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023

ماریو و لوئیجی در شهر نیویورک زندگی می‌کنند تا اینکه یک روز سرنوشت ساز، آنها وارد فیلم بازی ویدیویی می‌شوند و اسرار پدر گم شده و لاک پشت گم شده خود را کشف می‌کنند. در همین حال، یک لاک پشت غول پیکر به نام Bowser، پادشاه کوپا، در تلاش است تا تمام 120 ستاره قدرتمند را به یوشی دسترسی دهد، در حالی که Donkey Kong در حال تلاش برای شوخی با ماریو است. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی 2023 می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *