بهترین سریال های ورزشی 2023 و تمام دوران

بهترین سریال های اسپورت : مسابقات ورزشی، بیوگرافی ورزشکاران، هیجان برد و باخت و رسیدن به موفقیت، از موضوع‌های قابل توجه در بهترین سریال های ورزشی هستند.

جدیدترین سریال های ورزشی

سریال جدید ورزشی 2023 که می‌توانید به تماشای آن بنشینید، سریال کبری کای است. رالف ماچیو، ویلیام زبکا، کورتنی هنگلر، زولو ماریدوئنا، تانر بوکانان و مری موزر از بازیگران این سریال محبوب هستند که امتیاز 8.5 را از آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده است.

از سال 1978 که سریال The White Shadow پخش شد، تا سریال Ted Lasso، محصولات تلویزیونی بستر حاصلخیزی برای تولیدات خود در ژانر درام و کمدی را در ورزش یافتند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های ورزشی

بهترین فیلم‌های ورزشی با نقش اول زن

بهترین سریال های ورزشی

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

در کنار فیلم های ورزشی، جدیدترین سریال های ورزشی نیز طرفدارهای زیادی دارند. درست مثل فیلم‌ها، سریال‌ها نیز می‌توانند داستان‌های واقعی را به نمایش بگذارند یا شما را صرفا با یک داستان خیالی سرگرم کنند.

پژمان (1392)، سه پنج دو (1390)، در قلب من (1377)، کهنه سوار (1377) و به سوی افتخار (1377) از جمله سریال های ورزشی ایرانی هستند. علاوه بر سریال های ورزشی ایرانی ، با سریال های ورزشی خارجی در ادامه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین انیمه‌های ورزشی

Cobra Kai (2018 – 2023)

بهترین سریال های ورزشی 2023
جدیدترین سریال های ورزشی

در حال حاضر تنها سریال جدید ورزشی 2023 این لیست، سریال Cobra Kai می‌باشد؛ (درصورت نمایش سریال‌های جدید، این لیست آپدیت خواهد شد). کبرا کای، یکی دیگر از محبوب ترین سریال های ورزشی در سبک درام کمدی و هنرهای رزمی است. این سریال به عنوان دنباله‌ای بر مجموعه فیلم‌های The Karate Kid ساخته شده است.

فصل اول و دوم سریال در یوتیوب منتشر شد. پس از آن شبکه نتفیکس حق پخش سریال را خرید. فصل سوم و چهارم سریال در سال 2021 از شبکه نتفلیکس منتشر شد. این سریال از بهترین سریال های ورزشی 2023 است که فصل ششم آن در سال جدید میلادی منتشر خواهد شد.

Welcome to Wrexham (2022 -)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

یک مجموعه مستند ورزشی آمریکایی است که در 24 آگوست 2022 از شبکه FX پخش شد. این سریال وقایع باشگاه فوتبال انجمن ولز Wrexham A.F.C را مستند می کند که توسط مالکان باشگاه راب مک الهنی و رایان رینولدز گفته شده است.

سریال بر تلاش‌های زوج هالیوود برای احیای سومین تیم فوتبال حرفه‌ای در جهان، که در سال 1864 تأسیس شد، و نحوه عملکرد این تیم تحت مالکیت این زوج متمرکز است. این زوج هیچ تجربه شناخته شده ای در مدیریت یک تیم ورزشی ندارند. این مجموعه همچنین امیدهای این زوج را در بهبود تیم و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه محلی Wrexham برجسته می‌کند.

All American (2018 -)

بهترین سریال های اسپورت
سریال جدید ورزشی 2023

All American از جمله بهترین سریال های اسپورت در ژانر درام و محصول آمریکا است که توسط آوریل بلر ساخته شده و در 10 اکتبر 2018 در شبکه CW پخش شد. این سریال از زندگی بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی اسپنسر پیسینگر الهام گرفته شده است و دانیل ازرا در نقش اصلی آن قرار دارد.

در مارس 2022، این سریال برای فصل پنجم تمدید شد که اولین بار در 10 اکتبر 2022 پخش شد. در ژانویه 2023، این سریال برای فصل ششم تمدید شد. زمانی که یک بازیکن فوتبال آمریکایی در حال رشد دبیرستانی از جنوب لس‌آنجلس برای بازی در بورلی هیلز استخدام می‌شود، بردها، باخت‌ها و کشمکش‌های دو خانواده از جهان‌های بسیار متفاوت – کرنشاو و بورلی هیلز – شروع به برخورد می‌کنند.

Ted Lasso (2020 -)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

تد لاسو یا تد لسو (به انگلیسی: Ted Lasso) یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام است که توسط بیل لارنس، جیسون سودئیکیس، جو کلی و برندان هانت بر اساس شخصیتی به همین نام ساخته شده‌است که سودئکیس برای اولین بار در مجموعه ای از تبلیغات برای پوشش خبری لیگ برتر NBC Sports به تصویر کشید.

این سریال با سه قسمت اول در Apple TV + در ۱۴ اوت ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و پنج روز پس از نمایش آن برای فصل دوم تمدید شد که شامل دوازده قسمت بود. در اکتبر سال ۲۰۲۰، این سریال برای فصل سوم تمدید شد.

جیسون سودیکیس بازیگر اصلی سریال برنده جایزه جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد – مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی و «جایزه انجمن بازیگران نمایشگر برای بازی برجسته توسط یک بازیگر مرد در یک سریال کمدی» شد. این مجموعه شامل سه فصل و 36 قسمت است.

خلاصه داستان:‌مالک جدید یک باشگاه لیگ برتری انگلیس برای انتقام از همسر خودش که عاشق این باشگاه است یک مربی فوتبال آمریکایی (تد لسو) را با وجود اینکه هیچ تجربه ای در فوتبال حرفه ای ندارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌کند اما تد لسو برخلاف انتظارات ظاهر می‌شود و برای بقاء تیم تلاش می‌کند.

Sunderland ‘Til I Die (2018 – 2020)

محبوب ترین سریال های ورزشی
محبوب ترین سریال های ورزشی

Sunderland ‘Til I Die یک مجموعه مستند ورزشی است. این سریال که توسط Fulwell 73 ساخته شده (به عنوان ادای احترام به ساندرلند A.F.C توسط بنیانگذاران آن نامگذاری شده است). این مجموعه رویدادهای پیرامون باشگاه فوتبال انگلیسی ساندرلند A.F.C را مستند می‌کند.

با توجه به احتمال ساخت سری سوم، لئو پرلمن، یکی از تهیه کنندگان این سریال اظهار کرده بود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای سریال وجود ندارد و فیلمبرداری در طول فصل 2019-2019 انجام نشد.

Heimebane (2018 – 2019)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

هنگامی که یک باشگاه فوتبال تازه ارتقا یافته مربی خود را درست قبل از شروع فصل لیگ از دست می دهد، زنی به نام هلنا میکلسن، شانس تاریخی مربیگری تیم را پیدا می‌کند. یوهان فستینگ سازنده این سریال است. فصل یک در 2018 و فصل دوم سریال در 2019 به نمایش درآمد. آنه دال تورپ، جان کریو و اکسل بویوم از بازیگران این سریال نروژی هستند.

Selection Day Heimebane (2018 – 2019)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

روز انتخاب یک مجموعه تلویزیونی درام ورزشی هندی است که بر اساس رمانی به همین نام اثر آراویند آدیگا در سال 2016 ساخته شده است. تهیه‌کنندگی آنیل کاپور و آناند تاکر و اقتباس تلویزیونی توسط مارستون بلوم (با دیالوگ‌های هندی توسط سامیت آرورا) در آن محمد صمد، یاش دهولی، کارانویر مالهوترا، راجش تایلانگ، ماهش منجرکار، راتنا پاتاک شاه، شیو پاندیت، پارول گولاتی، ایفای نقش می‌کنند.

این سریال زندگی دو برادر رادا و مانجو را دنبال می‌کند که توسط پدر وسواس کریکت خود بزرگ شده و با رقیب خود جاوید ملاقات می‌کنند. شش قسمت اول روز انتخاب در 28 دسامبر 2018 در نتفلیکس به نمایش درآمد. فصل 2، متشکل از مجموعه‌ای دیگر از شش قسمت، در 19 آوریل 2019 برای اولین بار پخش شد.

Formula 1: Drive to Survive (2019 -)

بهترین سریال های ورزشی
بهترین سریال های ورزشی

Formula 1: Drive to Survive یک مجموعه مستند است که با همکاری نتفلیکس و فرمول یک تولید شده است تا نگاهی از پشت صحنه به رانندگان و مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک داشته باشد.

اولین فصل که مسابقات قهرمانی جهانی 2018 را پوشش می‌دهد در 8 مارس 2019، فصل دوم که مسابقات قهرمانی جهانی 2019 را پوشش می‌دهد در 28 فوریه 2020، فصل سوم که مسابقات قهرمانی جهانی 2020 را پوشش می‌دهد در 19 مارس 2021، فصل چهارم که مسابقات جهانی 2021 را پوشش می‌دهد در 11 مارس 2022 پخش شد. در 5 مه 2022، سریال برای فصل پنجم و ششم تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ورزشی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *