درآمد میلیاردی سه کام حبس در سینماهای کشور فیلمی با بازی محسن تنابنده [+عکس]

سه کام حبس چقدر فروخت؟ سوالی که مخاطبان سینما این روزها می‌پرسند. برای اطلاع از جزییات درآمد میلیاردی سه کام حبس فیلمی روی پرده سینماست، همراه بمانید.

درآمد دو میلیاردی سه کام حبس خبرساز شد. سه کام حبس 2 میلیارد فروخت. این خبر در رسانه بسیار بازتاب داشت. فیلم جشنواره فجر به درآمد 2 میلیاردی رسید. سازنده این فیلم از این وضعیت ابراز خوشحالی دارد. برای جزییات درآمد میلیاردی سه کام حبس همراه فیگار باشید.

درآمد میلیاردی سه کام حبس در سینماهای کشور فیلمی با بازی محسن تنابنده

فروش سه کام حبس به بیش از دو میلیارد رسید

درآمد میلیاردی سه کام حبس

سعید خانی با اعلام این خبر گفت:

با توجه به فروش فیلمی، چون «سه کام حبس» که یک فیلم تلخ اجتماعی است، این روند نشان می‌دهد که مخاطب علاوه بر فیلم کمدی به فیلم اجتماعی و تلخ هم احتیاج دارد و فیلم‌های اینچنینی هم می‌فروشند.

وی ادامه داد:

در حالیکه فیلم «فسیل» به عنوان یک فیلم کمدی خوب می‌فروشد و مخاطب را برای تماشای دیگر فیلم‌ها هم ترغیب می‌کند، این نشان می‌دهد که ما باید تنوع ژانری را در اکران سینما‌ها در نظر بگیریم.

جزییاتی درباره فروش فیلم سنمایی جذاب سه کام حبس

در زیر عکس پوستر سه کام حبس با فروش 2 میلیاردی را می‌بینید:

درآمد میلیاردی سه کام حبس

این پخش‌کننده در پاسخ به اینکه تبلیغات فیلم «سه کام حبس» چگونه است؟ ادامه داد:

همچنان با وجود فیلترشدن برخی از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، باز هم همین فضا به اطلاع رسانی ما کمک می‌کند و در نهایت هم تبلیغات دهان به دهان خیلی موثر است.

«سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور سال ۱۳۹۸ در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. در این فیلم اجتماعی پریناز ایزدیار، محسن تنابنده و سمیرا حسن‌پور به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کنند.

سه کام حبس داستان بحران های پیش روی یک زوج را  بیان می‌کند که گرفتار برملا کردن راز مرد می‌شوند. طراح پوستر فیلم را محمد تقی پور انجام داده  و پخش برعهده خانه‌فیلم می‌باشد.

«سه کام حبس» اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فجر رونمایی شد. و علاوه بر استقبال بی نظیر منتقدان و تماشاگران، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره پردازی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *