بهترین مینی سریال های نتفلیکس تمام دوران + [2021 تا 2022]

پلتفرم نتفلیکس تاکنون سریال‌های کوتاه بسیاری را برای طرفداران این دست از سریال منتشر کرده است. با فهرستی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس همراه ما باشید.

بهترین مینی سریال ها در نتفلیکس

سریال‌ها معمولا در ژانرها و تعداد قسمت‌های مختلف ساخته می‌شوند که این تفاوت باعث ایجاد تمایز بین آنها می‌شود، برای مثال برخی از سریال‌ها در چند فصل ساخته می‌شوند. شاید برای شما سوال باشد که مینی سریال چیست یا به کدام دسته از سریال‌ها گفته می‌شود؟

مینی سریال‌ها اغلب به سریال‌هایی گفته می‌شود که تنها یک فصل دارد و این مجموعه کوتاه معمولا بعد از 4 تا 10 قسمت به پایان می‌رسد. در مینی سریال‌ها ترجیحا بازیگران کمتری استفاده می‌شود و اکثراً بر روی موضوع اصلی تمرکز دارند و از شاخه دادن به موضوع اصلی خودداری می‌کنند.

مقاله‌های مکمل:

بهترین مینی سریال‌های نتفلیکس 2022

سریال‌های برتر نتفلیکس که قبل از مرگ باید دید

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این دسته از سریال‌ها برای افرادی که زمان تماشای سریال‎‌های طولانی را ندارند بسیار مناسب است و یا برای کسانی که دوست دارند یک سریال را در کوتاه‌ترین زمان تماشا کنند. نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان است، که بهترین مینی سریال ها را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های نتفلیکس 2023 که قبل از مرگ باید دید

خفن‌ترین و بهترین سریال‌های بین‌المللی نتفلیکس

The Serpent

بهترین مینی سریال 2021 نتفلیکس
محبوب ترین مینی سریال های نتفلیکس

این مینی سریال در 8 قسمت ساخته شده که  هر قسمت 58 دقیقه است، برای تماشای تمام قسمت‌های آن باید تقریباً 8 ساعت از زمان خود را صرف تماشای این سریال کنید. این اثر داستان قتل‌های یک قاتل سریالی به نام چارلز سوبراج را که رزمی‌کار هم بوده را روایت می‌کند، او بیش از 24 توریست را در ده هفتاد به قتل رسانده.

کارگردان این مینی سریال جذاب ریچارد وارلو بوده و بازیگرانی همچون طاهر رحیم، جنا کولمن، بیلی هوول، الی بمبر، ماتیلد وارنیر، چیچا آماتایاکول، امش ادایرورا، فبین فرانکل، استیسی مارتین، تیم مک اینرنی در این سریال حضور دارند. این فیلم که محصول مشترک نتفلیکس و بی‌بی‌سی وان بوده و توانسته امتیاز 7.6 را از IMDb کسب کند،

Behind Her Eye’s

بهترین مینی سریال نتفلیکس 2021
بهترین سریال های کوتاه نتفلیکس

این مینی سریال در یک فصل 6 قسمتی با کارگردانی استیو لایت‌فوت ساخته شده، برای تماشای این سریال درام که جنبه روان‌شناسی و تخیلی هم دارد باید 5 ساعت از زمان خود را صرف تماشای آن کنید.

این اثر براساس یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سارا پینبورو نوشته شده است که داستان زنی را روایت می‌کند که صاحب یک فرزند پسر است و به صورت نیمه وقت در یک مطب روانپزشکی مشغول به کار است و با رئیس خود نیز وارد رابطه شده است. از بازیگران این سریال می‌توان به ایو هیو سن، سیمونا بر اون ، تام بیتمن، رابرت آرمایو، نیکلا برلی، تایلر هاویت، جورجی گلن و اوا برتیستل اشاره کرد.

Firefly Lane

مینی سریال نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال ها در نتفلیکس

در این سریال بازیگرانی چون کاترین هایگل، سارا چالک، بن لاسون، بئو گرت، جان مایکل اکر، الیسا اسکوبای و روان کورتیس حضور دارند. این مجموعه در 1 فصل 10 قسمتی که هر قسمت تقریبا 60 دقیقه‌ است ساخته شده این فیلم نوشته کریستین هانا به کارگردانی مگی فردمن توانسته امتیاز 7.4 را از IMDb بگیرد. این سریال که در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده داستان دو دوست صمیمی را به تصویر می‌کشد که برگرفته از یک رمان پر فروش است.

?Who Killed Sara

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این اثر داستان شخصی را که به دنبال انتقام از قاتلان خواهرش است را به تصویر می‌کشد. این سریال در 2 فصل و 18 قسمت ساخته شده که هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است و نسبت به دیگر مینی سریال های نتفلیکس طولانی‌تر است، لازم به ذکر است که این فیلم محصول کشور مکزیک بوده و زبان آن اسپانیایی است. کارولینا میراندا، اوژینو سیلر، مانولو کاردونا، خیمنا لامادرید، الا ولدن، لئو دلوگلیو، پولو مورین در این سریال هیجان انگیز و معمایی هنرنمایی کرده‌اند.

Sky Rojo

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این فیلم یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021 است که داستان سه دختر به نام‌های جینا، وندی و کورال را که در حال فرار از رئیس سابق خود هستند را روایت می‌کند. این سریال اکشن و جنایی در 2 فصل 8 قسمتی ساخته شده که برای تماشای تمام قسمت‌های آن به 7 ساعت زمان نیاز دارید تا شاهد از یکی شاهکارهای آلکس پینا باشید.

The Irregulars

مینی سریال نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این مینی سریال نتفلیکس 2021 در 8 قسمت 55 دقیقه‌ای ساخته شده که برای تماشای تمام قسمت‌های این سریال جنایی و درام به 8 ساعت زمان نیاز دارید. این سریال اقتباسی از داستان‌های شرلوک هلمز است که از 3 نوجوان بی‌خانمان برای حل پرونده‌های جنایی کمک می‌گیرد، این مینی سریال جذاب برای افراد بالای 17 سال مناسب است.

از بازیگران این سریال می‌توان به هریسون اوسترفیلد، تادیا گراهام، جوجو مکاری، دارسی شاو، رویس پیرسون، هنری لوید هیوز، نل هادسون، اولیویا گرانت و لیسا دوایر هاگ اشاره کرد که در این مینی سریال هنرنمایی کرده‌اند.

Lupin

بهترین مینی سریال نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این مینی سریال جنایی و درام در 2 فصل 5 قسمتی ساخته شده که هر قسمت حدود 45 دقیقه است که برای تماشای این شاهکار جورج کای، کارگردان فرانسوی به 8 ساعت زمان خالی احتیاج دارید.

نقد سریال لوپن (Lupin)

این اثر داستان انتقام‌جویی پسری را که با پدرش از آفریقا به فرانسه مهاجرت کرده بودند اما در دام پاپوش یک خانواده ثروتمند افتادند را روایت می‌کند که اشاره به ماجرای آرسن لوپین دارد، امتیاز 7.6 از 61709 رای در IMDb نصیب این مینی سریال شده. در این سریال عمر سی، شیرین بوتلا، لودیوین سنیه، کلوتید امه، سوفین گوراب و ایتن سایمن هنرنمایی کرده‌اند.

Dragon’s Blood

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

انیمیشن خون اژدها در ژانر ماجراجویی و اکشن برای کودکان و نوجوانان به کارگردانی اشلی میلر ساخته شده که داستان یک شوالیه اژدها و اتفاقات پیش روی او را به تصویر کشیده، هر قسمت از این سریال حدود 25 دقیقه است. خون اژدها در 8 قسمت ساخته شده و توانسته امتیاز 8 را از IMDb کسب کند و یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021 شود.

Squid Game

بهترین مینی سریال نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال ها در نتفلیکس

این سریال که ساخت کره جنوبی است در 9 قسمت 60 دقیقه‌ای ساخته شده که برای تماشای تمام قسمت‌های آن به 9 ساعت زمان احتیاج دارید، بازی مرکب داستان چند نفر را روایت می‌کند که برای برد یک جایزه 40 میلیون دلاری وارد بازی خطرناکی می‌شوند.

بازی مرکب که یک مینی سریال اکشن است با دریافت امتیاز 8.3 از IMDb با 5513 رای یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021 است که برای افراد بالای 13 سال توصیه می‌شود، پارک هائه سو، هویون جونگ و لی یونگ جائه در این سریال حضور دارند.

نقد سریال Squid Game

Cursed

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021
بهترین مینی سریال ها در نتفلیکس

این سریال در 1 فصل 10 قسمتی ساخته شده که هر قسمت حدود 48 تا 59 دقیقه است و توانسته امتیاز 5.5 را از IMDb کسب کند، نفرین شده برای افراد بالای 17 سال مناسب است. این اثر که ساختهُ فرانک میلر است داستان زندگی دختر جوانی به نام نیمو را روایت می‌کند که تازه محل زندگی خود را ترک کرده و قدرت کنترل یک شمشیر جادویی را به دست می‌گیرد.

در این سریال بازیگران درخشانی همچون کاترین لانگفورد، گاوستاو اسکاشگورد جف روسو، دنیل شارمن، دوون ترل، شلوم برونه فرانکلین، لیلی نیومارک، پیتر مولان، سباستین آرمستو، امیلی کو اتس، بیلی چنکینز و مت استوکو نقش آفرینی کرده‌اند.

Unbelievable 2019

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین سریال های کوتاه نتفلیکس

سریال Unbelievable که بر اساس یک داستان ترسناک واقعی ساخته شده، روایت دو کارآگاه است که بررسی پرونده یک سری تجاوز را بر عهده دارند. در این مسیر، آن ها با زنی جوان روبرو می شوند که به دروغ گویی در مورد یک پرونده مشابه متهم شده است و این دو تلاش دارند واقعیت را افشا کنند.

Self Made 2020

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
محبوب ترین مینی سریال های نتفلیکس

مینی سریال خود ساخته از بهترین مینی سریال های شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود و در 4 قسمت پخش شده است. این سریال بر اساس کتاب زندگینامه‌ای On Her Own Ground نوشته آلیلا باندلس (A’Lelia Bundles) ساخته شده است. منتقدان هنرنمایی اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) را ستودند و البته نقدهایی نسبت به خطاهای تاریخی آن داشتند.

Unorthodox 2020

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال ها در نتفلیکس

سریال Unorthodox بر اساس خاطراتی به همین نام نوشته دبورا فلدمن ساخته شده است. این مینی سریال داستان یک زن یهودی ارتدوکس جوان را روایت می کند که تصمیم می گیرد ازدواج اجباری و جامعه مذهبی سخت گیرش در بروکلین را رها کرده و به برلین برود.

Seven Seconds 2018

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین سریال های کوتاه نتفلیکس

یکی از مینی سریال های جنایی نتفلیکس، سریال جذاب Seven Seconds محسوب می‌شود که بر اساس فیلمی روسی به نام The Major محصول سال 2013 ساخته شده است. داستان این سریال درباره مرگ یک نوجوان سیاهپوست و خانواده اوست که سعی دارند با این مصیبت کنار بیایند.

مینی سریال هفت ثانیه در 10 قسمت پخش شد و در 18 آوریل 2018 (29 فروردین 1397) نتفلیکس اعلام کرد که این مجموعه فصل دومی نخواهد داشت و به صورت یک مینی سریال باقی خواهد ماند.

When They See Us 2019

محبوب ترین مینی سریال های نتفلیکس
محبوب ترین مینی سریال های نتفلیکس

“وقتی ما را می‌بینند” ماجرای چند نوجوان آفریقایی آمریکایی در دهه 1980 است که به اشتباه به حمله‌ای وحشیانه متهم شده و به زندان می‌روند. این سریال بر‌اساس واقعیت ساخته شده و حس بی‌عدالتی و اهمیت موضوع برای سازندگان در هر قسمت کاملا محسوس است. این مینی‌سریال چهار قسمتی یک سریال مهم در زمانی مناسب و نمونه‎ عالی قدرت قصه‌گویی‌، و از مینی سریال های برتر نتفلیکس است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مینی سریال های نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

بهترین سریال های کوتاه نتفلیکس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *