سریال های برتر نتفلیکس که قبل از مرگ باید دید [2022 + 2021 و تمام دوران]

بهترین سریال های نتفلیکس 2022 و تمام دوران همیشه باعث توجه بسیاری از سینما دوستان بوده. در این نوشتار به بررسی لیست تمام سریال های نتفلیکس می‌پردازیم.

سریال های برتر نتفلیکس

نتفلیکس برای اولین بار در سال 1997 تاسیس شد و حال یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی تولید فیلم و سریال است که با خرید اشتراک می‌توانید با استفاده از هر وسیله هوشمند که صفحه نمایش دارد از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و تلویزیون هوشمند جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید.

نتفلیکس علاوه بر انتشار فیلم و سریال‌ دیگر کمپانی‌ها محصولات اختصاصی شبکه خود را نیز تولید می‌کند، این پلتفرم سالانه از فیلم‌ها و سریال‌های زیادی رونمایی می‌کند که تنها از این شبکه منتشر می‌شود. در ادامه با نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2022 همراه ما بمانید.

لیست تمام سریال های نتفلیکس:

بهترین سریال های 2023

500 تا از بهترین فیلم ها و سریال های نتفلیکس

بهترین سریال های نتفلیکس 2022 و تمام دوران

بهترین سریال نتفلیکس 2022

مقالات مکمل:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022
بهترین سریال های نتفلیکس 2022

نتفلیکس ثابت کرده است که در برابر این رقبای جدید مقاوم است و وضعیت خود را در بالای کوه استریم حفظ کرده است. یکی از مهمترین چیزها، اگر نگوییم عامل تعیین کننده، در انعطاف پذیری نتفلیکس، برنامه‌های غنی آن است، به ویژه برنامه‌های تلویزیونی اصلی آن. برای شواهد، کافی است به موفقیت عظیم درام کره‌ای محبوب Squid Game و بعد از سریال ترسناک عازم جهنم یا Hellbound نگاه کنید.

به نظر می‌رسد نتفلیکس همیشه محتوای اصلی جدیدی در خط تولید دارد و سال 2022 از این نظر برای غول استریمینگ تفاوتی نداشته باشد. در ادامه همه نمایش‌های اصلی نتفلیکس وجود دارد که تایید شده است که در سال 2022 با فصل‌های جدید بازخواهند گشت. اگر شما هم بی‌صبرانه منتظر شاهکارهای هنری نتفلیکس در سال 2022 هستید با ما همراه باشید:

1899

بهترین سریال 2022 نتفلیکس
بهترین سریال 2022 نتفلیکس

۱۸۹۹، نام یک سریال آلمانی در ژانر درام ، تاریخی ، ترسناک و علمی تخیلی می‌باشد که توسط سازنده‌ی سریال محبوب دارک، یعنی باران بو اودار ساخته شده است. این سریال داستان گروهی از مهاجران اروپایی را روایت می‌کند که با یک کشتی، لندن را ترک کرده و به دنبال زندگی‌‌ای تازه به سمت نیویورک می‌روند و وقتی در میان راه با یک کشتی مهاجر دیگر رو‌به‌رو می‌شوند، سفر آن‌ها تبدیل به یک کابوس شده و اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد.

نقد و بررسی سریال 1899 ؛ دگردیسی نمادها در پیدایش کشف حقیقت

(تو) You

بهترین سریال نتفلیکس 2022
بهترین سریال نتفلیکس 2022

سریال تو بر اساس رمان معروف و پر فروش کرولاین کپنس ساخته شده که داستان مدیر یک فروشگاه کتاب را که به طرز عجیبی به یکی از مشتریان فروشگاه علاقمند می‌شود.

کارگردان این سریال روانشناختی گرگ برلانتی و سارا گمبل بوده از بازیگران درخشان اثر می‌توان به پن بد جلی، الیزابت لیل، ویکتوریا پدرتی، امبر چایلدرز، شای میتچل، جنا اورتگا، جان استیموس، کارملا سومبادو، لوکا پادوان، کریس د لیا، زک چری و نیکول کنگ اشاره کرد

تو محصول کشور آمریکا بوده که تا کنون 3 فصل از آن منتشر شده و نتفلیکس فصل ۴ این سریال را هم تولید خواهد کرد. پیش بینی می‌کنیم که سریال تو یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 خواهد بود زیرا در فصل‌های پیش توانسته امتیاز 7.7 را از IMDb کسب کند.

(تابستان سیاه) Black summer

سریال نتفلیکس 2022
بهترین سریال نتفلیکس 2022

این سریال تخیلی برای افرادی که به ژانر زامبی علاقمند هستند بسیار مناسب است زیرا داستان سرزمینی را روایت می‌کند که برخی از افراد آن به زامبی تبدیل شده‌اند و بقیه برای زنده ماندن تلاش می‌کنند، این سریال دارای محدودیت سنی است و برای افراد بالای 15سال مناسب است.

سریال تابستان سیاه در 2 فصل 8 قسمتی ساخته شده است، نتفلیکس هنوز تابستان سیاه را برای فصل سوم به طور رسمی تمدید نکرده است، شیوع کرونا هم بی‌تاثیر نیست.

این اثر یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 خواهد بود، از بازیگران این سریال می‌توان به جیمی کینگ، جاستین چو کری، کریستین لی، سل ولز و فلور کلیسا اشاره کرد. در ادامه با نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2022 همراه ما بمانید.

(اوزارک) Ozark

سریال نتفلیکس 2022
بهترین سریال نتفلیکس 2022

مجموعهُ اوزارک داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که از شیکاگو به ناحیه اوزارک نقل مکان کرده‌اند، این اثر در 3 فصل 10 قسمتی به کارگردانی بیل دوبوک ساخته شده است.

فصل 4 این سریال که فصل نهایی  اوزارک است در 14 قسمت که 7 قسمت آن در نیمه دوم 2021 و 7 قسمت بعدی در سال 2022 منتشر خواهد شد و می‌تواند بهترین سریال نتفلیکس 2022 شود، تا کنون نامزد 32 جایزه امی و نامزد دریافت 2جایزه گلدن گلوب شده

جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، جولیا گارنر، پیتر مولان، آسای مورالس، جوردانا اسپیرو، لیسا امری و جیسون باتلر هارنر در این شاهکار هنرنمایی کرده‌اند.

(لیست پرواز) Manifest

بهترین سریال 2022 نتفلیکس
جدیدترین سریال های نتفلیکس 2022

لیست پرواز روایت پرواز 828 به مقصد نیویورک را بیان می‌کند که پس 5 سال بعد از این پرواز که دچار نقص فنی شده بود، به زندگی باز می‌گردند و با اتفاقات عجیبی رو به رو می‌شوند.

این سریال به کارگردانی دین وایت و کریگ زیسک در 3 فصل ساخته شده که فصل اول 16 قسمت و دو فصل دیگر 13 قسمت می‌باشد، فصل 4 این سریال در سال 2022 منتشر می‌شود اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده. از بازیگران این سریال می‌توان به ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، لونا بلیز و پروین کائور اشاره کرد، این اثر می‌تواند یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 شود.

(گریس و فرانکی) Grace And Frankie

بهترین سریال نتفلیکس 2022
بهترین سریال نتفلیکس 2022

این سریال کمدی برای اولین بار در سال 2015 منتشر شد و 7 فصل آن ساخته شده که فصل هفتم فصل پایانی این سریال جذاب است که در این لیست قرار خواهد گرفت. جین فوندا، لی‌لی تاملین، سام واترستون، مارتین شین، بروکلین دکر، ایتان امبری، جون دایان ری‌فیل در این سریال حضور پررنگی داشتند. در ادامه با نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2022 همراه ما بمانید.

(لاک و کلید) Locke and Key

سریال نتفلیکس 2022
بهترین سریالهای نتفلیکس 2022

این سریال ترسناک و مهیج داستان فرزندان یک خانواده را روایت می‌کند که بعد از مرگ پدرشان نقل مکان می‌کنند و متوجه وجود یک کلید جادویی می‌شوند.

لاک و کلید در 2 فصل ساخته شده که تا کنون 1فصل 10 قسمتی از آن منتشر شده و فصل دوم این سریال پرمخاطب قرار است در سال 2022 از نتفلیکس منتشر شود و حتی ساخت فصل سوم این سریال نیز تمدید شده. از بازیگران فصل دوم می‌توان به جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، گریفین گلاک، پتریس جونز، برندن هاینز و هلیا جونز اشاره کرد.

(آموزش جنسی) Sex Education

بهترین سریال های 2022 نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس 2022

این سریال داستان پسر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که مادرش مشاور و روانشناس روابط زناشویی است، آموزش جنسی در 3 فصل 8 قسمتی منتشر شده است.

پلتفرم نتفلیکس بعد از استقبال بی‌نظیر بینندگان ساخت فصل چهارم این سریال را تمدید کرد و انتظار میرود فصل جدید در سال 2022 منتشر شود، که می‌تواند یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 است. ایسا باترفیلد، جیلین اندرسون، اما مکی، نکوتی گاتوا، ایمی لو وود، شوتی گتوا، کانر سوییندلز و الیستر پیتری در این سریال حضور دارند.

(لوسیفر) Lucifer

بهترین سریال های 2022 نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس 2022

همهُ ما داستان رانده شدن شیطان از درگاه الهی را بارها با شیوه‌های مختلف شنیده‌ایم اما لوسیفر با نگاهی متفاوت از هر آنچه که تا کنون بوده به روایت این داستان می‌پردازد. این سریال قرار بود در 5 فصل ساخته شود اما با استقبال فوق العاده طرفداران این سریال نتفلیکس ساخت فصل ششم این سریال را به طور رسمی اعلام کرد.

لوسیفر یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 خواهد بود زیرا تاکنون یکی ز بهترین سریال‌های نتفلیکس بوده. از بازیگران این سریال می‌توان به تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، راچل هاریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، تام ولینگ، اینبار لاوی و برایانا هلیدبرند اشاره کرد.

(بازی ماهی مرکب) Squid Game

بهترین سریالهای نتفلیکس 2022
بهترین سریالهای نتفلیکس 2022
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: هوانگ دونگ هیوک
  • ستارگان: لی جونگ جه, پارک هه سو, وی ها جون, او یونگ سو
  • فصل دوم

سریال بازی مرکب از جمله سریال های کره ای نتفلیکس است که پس از انتشار توانست طرفداران زیادی به دست آورد. سریال کره‌ای Squid Game از شبکه آنلاین نتفلیکس طی ۹ قسمت سوالاتی را می‌پرسد که مخاطب حتی از پاسخ دادن به آن‌ها در ذهن خود هم هراس دارد.

بیشتر بخوانید:

این سریال در همان قسمت اول مخاطب را کاملا با خود همراه می‌کند. سریال Squid Game نه‌تنها احساس هم‌دردی مخاطب با شخصیت اصلی را برمی‌انگیزد بلکه با اولین اپیزود موفق به قرار دادن سوالات گوناگون در ذهن مخاطب می‌شود. وقتی اولین قسمت Squid Game به اتمام می‌رسد، هم کاراکتر اصلی شناخته می‌شود و هم اینکه وی چه نیاز شدیدی به کسب پول دارد.

بیشتر بخوانید:

محوریت داستان دوقطبی است؛ طبقه شکست‌خورده و پایمال‌شده در جامعه سرمایه و پول‌محور در برابر طبقه متمول و صاحب سرمایه که به انسان‌ها در سطح اجتماع به‌مثابه کالای مصرفی نگاه می‌کنند. در دوقطبی ترسیم‌شده در این سریال شخصیت‌هایی که نماینده طیف حداکثری جامعه انسانی مدرن هستند با هدف کامیابی بیشتر و تجربه رفاه، طبق قواعد سرمایه‌دارانه دست به تلاش می‌زنند اما نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

اگر در بازی مرکب شرکت نکنیم در اجتماع خواهیم مرد و اگر در بازی مرکب شرکت کنیم به احتمال خیلی زیاد خواهیم مرد، اما دست کم یک نفر از جمع بزرگ شرکت‌کنندگان به پول خواهد رسید. در این سریال تفاوتی میان کالاهای مصرفی و جان انسان‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بازی مرکب از جمله سریال های کره ای نتفلیکس است که بسیار محبوب است و استقبال شدید از این سریال باعث شد سازندگان سریال در تلاش برای ساخت فصل دوم باشند. فصل دوم این سریال جدید نتفلیکس 2022 قرار است به زودی چخش شود. با استقبال زیادی که از این سریال شد پیش بینی می‌شود که بازی مرکب برترین سریال نتفلیکس در سال 2022 باشد.

(پیکی بلایندرز) Peaky Blinders

بهترین سریال 2022 نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس سال 2022

این اثر تاریخی و جنایی داستان یک خانواده و بلند پروازی‌های یکی از برادران را به تصویر می‌کشد که محبوب‌ترین سریال نتفلیکس بوده و 5 فصل 6 قسمتی از آن منتشر شده است. پیکی بلایندرز قرار بود در 5 فصل ساخته شود و فصل پنجم قسمت پایانی این سریال باشد،

اما به دلیل استقبال زیاد مخاطبان  فصل ششم این سریال پرطرفدار در راه است و به نظر نمی‌رسد که فصل پایانی این سریال باشد.

کیلین مورفی، هلن مک‌کروری، پاول اندرسون، آنابل والیس، تام هاردی، جو کول، سوفی راندل، آیدان گلین، آدرین برودی، فین کول، ند دونهی، شارلوت رایلی، نوآ تیلور و ایمی فیمون در این سریال نقش آفرینی درخشانی داشتند.

(تاج) The Crown

بهترین سریال های نتفلیکس 2022
بهترین سریال های نتفلیکس 2022

سریال تاج داستان زندگی ملکه الیزابت دوم را و درگیری‌های سیاسی و اجتماعی در نیمه دوم قرن بیستم را به تصویر می‌کشد، این سریال ساختهُ پیتر مورگان که برندهُ 11 جایزه امی در سال 2021 شده است.

این اثر در 5 فصل ساخته شده که تا کنون 4 فصل 10 قسمتی از آن منتشر شده و انتظار می‌رود فصل پنجم آن در سال 2022 منتشر شود که یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 خواهد شد.

از بازیگران این سریال می‌توان به کلر فوی در نقش الیزابت دوم، مت اسمیت در نقش شاهزاده فلیپ، دوک ادینبرو در نقش همسر ملکه، ونسا کربی در نقش شاهدخت مارگارت و آیلین اتکینز، الکس جنینگز، لیا ویلیامز، بن مایل، جان لیسگو در نقش‌های دیگر اشاره کرد.

(چیزهای عجیب) Stranger Things

بهترین سریالهای نتفلیکس
بهترین سریال ها در سال 2022 نتفلیکس

در حالی که فصل 4 Stranger Things هنوز تاریخ پخش تایید شده‌ای دریافت نکرده است، نتفلیکس به طرفداران قول داده است که بزرگترین موفقیت آنها در سال 2022 بازخواهد گشت.

منصفانه است که بگوییم اکثر مشترکان نتفلیکس از انتظار برای فصل چهارم Stranger Things خسته شده‌اند، زیرا در حال حاضر این اتفاق افتاده است. بیش از دو سال از انتشار فصل 3 می‌گذرد، و می‌تواند تا زمان پخش فصل 4 از مرز سه سال گذشته باشد.

با این حال، این انتظارات آنها را برای آخرین فصل Stranger Things کاهش نداده است، که البته به شهر هاوکینز، ایندیانا بازمی‌گردد، در حالی که فاش می‌شود که قانونگذار سابق جیم هاپر هم زنده و در روسیه است.

اگر بخواهیم به شکل کلی از ساختار روایی این سریال برای شما بگوییم، به این شکل است که وقایع سریال در دهه هشتاد میلادی در ایالت ایندیانا رخ می‌دهد. ایده اصلی سریال مرتبط با جهان موازی و نظریه دنیاهای چندگانه است. داستان فصل اول پیرامون ناپدید شدن پسری نوجوان به نام ویل بایرز می‌گذرد.

(عروسک روسی) Russian Doll

بهترین سریالهای نتفلیکس
سریال جدید نتفلیکس 2022
  • ژانر: کمدی
  • ستارگان: Natasha Lyonne، Greta Lee، Yul Vazquez، Elizabeth Ashley
  • فصل دوم

داستان این سریال بسیار جذاب است اما ممکن است در فیلم‌های ایرانی و خارجی شبیه به داستان آن را دیده باشیم؛ عروسک روسی سریال جدید نتفلیکس 2022 است. ناتاشا لیون برای شرکت در یک مراسم افتخاری به نیویورک سفر می‌کند.

بعد از شرکت در این مراسم، وی در آخر شب به طرز عجیبی کشته می‌شود اما وقتی فردا از خواب بیدار می‌شود هیچ آسیبی ندیده و باید دوباره روز قبلی را تکرار کند، رفتن به مراسم نیویورک. وی باید بتواند قاتل خود را پیدا کند تا این روند قطع شود. ناتاشا لیون بازیگر نقش اول این سریال به خاطر بازی خوبش موفق به دریافت جایزه امی شد. این سریال از بهترین سریالهای نتفلیکس 2022 است.

Hellbound (2021-)

بهترین سریال های بین المللی نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس

پس از جلب نظر منتقدان و شکستن رکوردهای استریم، مردم ممکن است فکر کنند که Squid Game بهترین سریال بین المللی نتفلیکس است، اما در حال حاضر، رتبه اول را یکی دیگر از سریال های کره ای محبوب به نام Hellbound به خود اختصاص داده است. Hellbound شامل موجودات ماوراء طبیعی مرموز می شود که از ناکجاآباد ظاهر می شوند و انسان‌های معمولی را به جهنم محکوم می‌کنند.

محبوبیت Hellbound در نتفلیکس به حدی بود که طبق گزارش گاردین، این سریال در ماه نوامبر از Squid Game پیشی گرفت و به عنوان پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در جهان در ماه نوامبر معرفی شد.

مقاله مکمل را بخوانید:

حقایق پنهان سریال عازم جهنم (Hellbound) ؛ توجیه رویدادهای ماورالطبیعه !

Unorthodox (2020)

بهترین سریال های بین المللی نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس

اگرچه بخش‌های عمده‌ای از صحنه‌ها در نیویورک و برلین فیلم‌برداری شده‌اند، ولی فیلمنامه عمدتاً از زبان ییدیش استفاده می‌کند، زیرا تمرکز آن بر فرقه‌ای یهودی و افراطی ارتدوکس است. شخصیت اصلی زنی 19 ساله است که از یک جامعه محافظه کار فرار می‌کند تا زندگی جدیدی را در برلین آغاز کند. با این حال، گذشته آشفته او، دست از سرش بر‌نمی‌دارد.

Unorthodox که نامزد چندین جایزه امی شده است، با صحنه های تکان دهنده و اجراهای واقع گرایانه اش ثابت کرد که این محصول مشترک آمریکا و آلمان ارزش دیدن دارد و هنوز هم به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سریال‌های نتفلیکس به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های نتفلیکس 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش‌های متداول در رابطه با بهترین سریالهای نتفلیکس 2022

بهترین سریال‌های نتفلیکس کدام‌ها هستند؟

از دید سایت فیگار سریالهای بازی ماهی مرکب و پیکی بلایندرز به علت اینکه طرفدار بیشتری دارند جزو بهترین سریالهای نتفلیکس هستند.

مهمترین سریال 2022 نتفلیکس که قطعا باید دیده شود کدام است؟

قطعا سریال پیکی بلایندرز یکی از مهمترین سریالهای نتفلیکس 2022 است که باید دیده شود.

بهترین سریال های نتفلیکس


3 thoughts on “سریال های برتر نتفلیکس که قبل از مرگ باید دید [2022 + 2021 و تمام دوران]

  1. معلومه این مطالب رو کپی کردی، وگرنه باید بدون که سریال پیکی بلاندرز محصول بی بی سی بود نه نتفیلیکس، دوم اینکه تو توضیحات عروسک روسی نوشته دنبالش قاتلشه، سریال زو ندیدی اینم معلومه وگرنه باید بدونی قاتلی تو سریال نیست فارت چیه حاجی؟

  2. چطوری انقدر از پیکی بلایندرز تعریف میکنین
    من همون قسمت اول 10 دقیقه دیدم بستمش
    بنظر یه سریال پر دیالوگِ خسته کنندست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *