بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها از نگاه سایت فیگار

بیایید امروز در فیگار نگاهی داشته باشیم بر بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها ، دیالوگ‌هایی شیرین و جذاب که از دل سرزمین میانه می‌آیند.

ارباب حلقه ها مجموعه‌ای جذاب و به شدت دیدنی است که همچنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های سینما شناخته می‌شود. مجکوعه‌ای که در سفری هیجان‌انگیز ما را به درون یک ماجراجویی خطرناک و در عین حال شیرین می‌برد و وسعیت دید ما به جهان را بیشتر می‌کند. ما نیز امروز در فیگار قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم بر بهترین دیالوگ‌های ارباب حلقه ها پس تا آخر همراه ما بمانید.

بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

ما امروز در سایت فیگار قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر بهترین دیالوگ‌های ارباب حلقه ها همراه ما بمانید تا در دنیای موجوداتی خاص و نجات‌دهنده غرق شویم.

مردمی کوچک

“هابیت ها باید کم اهمیت به نظر برسند. آنها نه به عنوان جنگجویان بزرگ شناخته میشوند و نه جزو افراد بسیار عاقل محسوب میشوند.”

بیلبو

اگرچه به نظر می رسد هابیت ها در مقایسه با نژادهای دیگر در سرزمین میانه قدرت کمی دارند، اما ثابت می شود که آنها مهمترین نژاد تاریخ هستند. این هابیت‌ها هستند که مسیر آینده سرزمین میانه را نه از طریق دلاوری در نبرد و نه از طریق خرد، بلکه از طریق خوبی قلبشان دیکته کردند.

زمان شیاطین

“اما ما هیچ آهنگی برای سالن های بزرگ و دوران شیطانی نداریم.”

پیپین

وقتی بازگشت پادشاه به دنتور اتفاق می افتد، از پیپین خواسته می‌شود که آهنگی را در حین سرو کردن شام بخواند. با این حال، پیپین پاسخ می‌دهد که هابیت‌ها برای روزهای تاریکی که در آن زمان با آن روبرو بودند، آواز ندارند، زیرا جنگ در خارج از میناس تیریث در حال وقوع است.

اگرچه شخصیت او در ابتدا مسخره به نظر می‌رسید اما شخصیت پیپین در طول فیلم سوم باعث شد که او ویژگی‌های قهرمانانه‌تری پیدا کند، که این ویژگی او در دنتور به اوج خود رسید، جایی که او به عنوان صدای عقل برای مردی عمل کرد که وجدان او را ترک کرده بود، و به پادشاه یادآوری کرد که دوران تاریک زمانی برای خوردن غذاهای مجلل و خواندن آهنگ نبود.

مردمی دلچسب

“چیزی که من در مورد هابیت ها یاد گرفتم این بود که آنها صمیمی ترین مردم هستند.”

آراگورن

اگرچه آراگورن این سه گانه را به عنوان محافظ هابیت ها آغاز کرد، اما به همراهانش احترام گذاشت که در نوع خود واقعاً دلسوز بودند. در زمانی که جنگ در سرزمین میانه آغاز شد، آراگورن متوجه شد که دوستان کوچک او واقعاً قلب بزرگی دارند.

این ستایش از سوی پادشاه آینده به طور ویژه قابل توجه است، زیرا خود آراگورن شایسته پادشاهی است. اگر او برای هابیت‌ها اینقدر احترام قائل بود، پس همه مردمی که در سرزمین میانه زندگی می‌کنند نیز باید همینطور باشند.

یک زندگی ساده

“جایی که قلب ما واقعاً نهفته است، زمین خوب کشت شده است. همه هابیت ها عاشق چیزهایی هستند که رشد می‌کنند”

بیلبو

در دنیایی که به شدت درگیر مسائل قدرت است، هابیت ها زندگی آرامی دارند و خود را با چیزی احاطه می کنند که آنها را خوشحال می کند. سخنان بیلبو به دیگران یادآوری می کند که زندگی در شایر چقدر جذاب است و پیچیدگی سرزمین میانه را با سادگی بی نظیر در سراسر جهان جایگزین میکند.

وعده های غذایی زیاد – بهترین دیالوگ ارباب حلقه ها

صبحانه چطور؟

ناهار؟

چای بعد از ظهر؟

عصرانه؟

شام؟

هابیت ها به طور شگفت انگیزی اشتهای زیادی دارند، آن‌ها مدام وعده غذایی میخورند و برای وعده غذایی بعدی خود غذا آماده میکنند. وقتی صحبت از این کلیشه به میان می‌آید، مطمئناً پیپین یک هابیت نمونه است، او وقتی متوجه می‌شود که آراگورن برای هفت وعده غذایی در روز تدارکاتی در سفر آن‌ها نکرده است، دچار وحشت کامل می‌شود.

این سکانس به بینندگان تمام آنچه را که باید در مورد هابیت ها بدانند میگوید، به ویژه اینکه، با وجود ناخونک زدن های مداوم، آنها هرگز واقعاً سیر نمیشوند. این مبادله بین پیپین و مری به صحنه مورد علاقه طرفدارانی تبدیل شده است که بی نهایت با اشتهای هابیت های مورد علاقه خود سرگرم میشوند.

من میخواهم کمک کنم

“من یک هابیت هستم. میدانم که نمیتوانم سرزمین میانه را نجات دهم. من فقط میخواهم به دوستانم کمک کنم”

مری

اگرچه هابیت ها برخی از شجاع ترین اعضای انجمن هستند، اما همه جنگجویان سرزمین میانه قدردان جسارت آنها نبودند. هنگامی که مری پیشنهاد کمک به روهان را  داد (در حالی که آنها به جنگ می‌رفتند) به او دستور داده شد که از نبرد خودداری کند و همین امر باعث شد هابیت در مورد تمایل خود برای کمک به دوستانش اظهار نظر کند.

البته درست بود که مری در نبرد همان خشونتی را ارائه نکرد که اکثر مردان روهان انجام دادند، اما او در این حرفش ثابت میکند که جنگجوی شایسته ای خواهد بود؛ البته نه به خاطر خشن بودن، بلکه برای قلبش. مری آرزو نداشت که وارد نبردی برای افتخار شود، بلکه به این دلیل بود که این نبرد راهی برای کمک به دوستانش بود. در پایان، هابیت جوان واقعاً برای روهان مبارزه کرد.

بدن های کوچک، شکم های بزرگ

مری: چند تا خوردی؟

پیپین: چهارتا

لگولاس پس از شروع تلاش خود برای از بین بردن یک حلقه در آتش‌های کوه مذاب، نشان می‌دهد که به آنها نان لمبا الویش داده شده است تا آنها را در سفر تغذیه کنند. او میگوید که یک لقمه کوچک برای پر کردن شکم یک مرد بالغ کافی است، اما بدون اینکه او متوجه شود، پیپین هابیت کوچک قبلاً خودش چهار لقمه کامل از این نان را خورده است.

اندازه مهم نیست – بهترین دیالوگ ارباب حلقه ها

“حتی کوچکترین فرد هم میتواند مسیر آینده را تغییر دهد.”

گالادریل

اگرچه بسیاری از مردان و الف‌ها هابیت‌ها را نادیده می‌گرفتند و آنها را در طرح بزرگ چیزها بی‌اهمیت می‌پنداشتند، اما متحدان انگشت شماری از پتانسیلی که این موجودات در هنگام نجات کل جهان داشتندخبر میدادند. گالادریل در این باور بود و اظهار داشت که حتی افراد کوچک نیز می توانند مسیر تاریخ را تغییر دهند.

علایق هابیت

“توسط برخی اظهار شده است که تنها علاقه واقعی هابیت ها به غذا است. این یه نظر ناعادلانس، زیرا ما همچنین علاقه شدیدی به دم کردن آلس و دود کردن پیپمون پیدا کرده ایم.”

بیلبو

بیلبو بگینز هرگز ناامید نمی شود، به خصوص زمانی که او در مورد مردم خود می نویسد. هابیت مسن به این کلیشه ها که هابیت‌ها فقط به غذا اهمیت می‌دهند، کنار می‌گذارد و به خوانندگانش یادآوری می‌کند که آنها نیز کاملاً به پیپ کشیدن و نوشیدنی علاقه دارند.

با وجود ضربات حیله گرانه به خویشاوندانش، واضح است که بیلبو به هابیت های خاصی فکر میکرد، از جمله برادرزاده اش فرودو بگینز که وفاداری بی پایانش به دوستانش ثابت کرد که برخی هابیت ها بسیار بیشتر از لذت های گذرا زندگی هستند.

موجودات شگفت انگیز – بهترین دیالوگ ارباب حلقه ها

“هابیت ها موجودات شگفت انگیزی هستند. شما می توانید همه چیزها را در مورد روش‌های آنها در یک ماه بدانید، و با این حال پس از صد سال، آنها همچنان می توانند شما را غافلگیر کنند.”

گندالف

این دیالوگ از زبان گاندالف شاید بهترین دیالوگ ارباب حلقه ها باشد زیرا اگر کسی هابیت ها را می شناخت، گاندالف جادوگر بود. گندالف پس از گذراندن روزهای زیادی با مردم کوچولو، اغلب احساس می‌کرد که همه چیزهایی را که باید در مورد نیمه‌زاده‌های محبوبش بداند، می‌داند. با این حال، همانطور که جادوگر بعداً بیان کرد، هیچ کس واقعاً نمی داند که از یک هابیت چه قابلیت‌هایی دارد.

این بیانیه در تعدادی از سطوح درست است، زیرا هابیت ها به طور مداوم نژادهای دیگر را در طول سه گانه با سرسختی و شجاعت خود شگفت زده می کردند. علیرغم اینکه هابیت‌ها مردمی فوق‌العاده ساده هستند، در واقع توانایی بسیار بیشتری از آن چیزی که دیگران به آن‌ها اعتبار می‌دهند، دارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های ارباب حلقه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *