چالش 30 روزه فیلم – روز ششم : اولین فیلمی که در سینما تماشا کردی (بارکد)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

اولین فیلمی که در سینما تماشا کردی

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

بارکد فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مصطفی کیایی و مهیار شاهرخی محصول سال ۱۳۹۴ ایران است. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است. این فیلم در حالی از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد که با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد ایران مجبور به حذف صدای یاس خواننده رپ، تیتراژ خود شده‌ بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ایرانی تاریخ سینما + [1402 و تمام دوران]

جوانی به نام حامد با هنرنمایی بهرام رادان، برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت با  هنرنمایی رضا کیانیان مراجعه می‌کند. داستان فیلم، ماجرای چگونگی رسیدن این جوان به دفتر را روایت می‌کند.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *