چالش 30 روزه فیلم – روز هشتم : فیلمی با حضور بازیگر محبوبم (درخشش)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی با حضور بازیگر محبوبت

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

درخشش یک فیلم ترسناک محصول ۱۹۸۰ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی استنلی کوبریک و نویسنده رمان‌نویس دایان جانسون است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام استیون کینگ در سال 1977 و جک نیکلسون، دنی لوید، شلی دووال و اسکاتمن کروترز در آن ایفای نقش می‌کنند.

نیکلسون نقش جک تورنس، نویسنده در حال بهبودی را بازی می‌کند که موقعیت جدیدی را به‌عنوان سرایدار خارج از فصل هتل Overlook می‌پذیرد. لوید نقش پسر خردسالش دنی را بازی می‌کند. دوست خیالی دنی، تونی، به او هشدار می‌دهد که هتل قبل از اینکه طوفان زمستانی خانواده را در کوه‌های راکی ​​کلرادو غرق بر برف ترک کند، خالی از سکنه شده است. سلامت عقل جک تحت تأثیر هتل و ساکنان آن بدتر می‌شود و دنی و مادرش وندی، با خطر مرگباری روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید:

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک

تولید فیلم، تقریباً به طور انحصاری در استودیو EMI Elstree، با مجموعه‌هایی بر اساس مکان‌های واقعی انجام شد. کوبریک اغلب با گروه کوچکی کار می‌کرد که به او اجازه می‌داد کارهای زیادی انجام دهد که گاهی اوقات بازیگران و کارکنان را خسته می‌کرد.

پایه جدید Steadicam برای فیلمبرداری چندین صحنه مورد استفاده قرار گرفت و به فیلم ظاهر و احساسی بدیع و همه جانبه داد. به دلیل ناهماهنگی‌ها، ابهامات، نمادگرایی و تفاوت با کتاب، حدس و گمان‌های زیادی درباره معانی و اعمال موجود در فیلم وجود دارد.

در سال 2012، The Shining در نظرسنجی کارگردانان Sight & Sound در رتبه 75 بهترین فیلم تمام دوران قرار گرفت. در سال 2018، این فیلم برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده توسط کتابخانه کنگره به عنوان از نظر فرهنگی، تاریخی، یا زیبایی شناختی مهم انتخاب شد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *