چالش 30 روزه فیلم – روز دهم : فیلمی که حس خوبی بهم می‌ده (مرد دویصت ساله)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که حس خوبی بهم می‌ده

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

Bicentennial Man یک فیلم علمی تخیلی کمدی، درام آمریکایی محصول 1999 با بازی رابین ویلیامز، سم نیل ، امبث دیویدتز، وندی کروسون و الیور پلات است. این داستان بر اساس رمان مرد پوزیترونیک نوشته آیزاک آسیموف و رابرت سیلوربرگ در سال 1992 (که خود بر اساس رمان اصلی آسیموف در سال 1976 « مرد دویست ساله » است)، موضوعاتی از انسانیت، برده‌داری، تعصب، بلوغ، آزادی فکری، همنوایی جنسی را بررسی می کند.

این فیلم که محصول مشترک تاچ استون پیکچرز و کلمبیا پیکچرز به کارگردانی کریس کلمبوس ساخته شده است. عنوان برگرفته از شخصیت اصلی موجود تا دویست سالگی است.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه ترین و بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس [+2023]

فیلم Bicentennial Man توسط بوئنا ویستا پیکچرز در ایالات متحده در 17 دسامبر 1999 منتشر شد و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم همچنین یک بمب باکس آفیس بود و تنها 87.4 میلیون دلار در مقابل بودجه 90 تا 100 میلیون دلاری فروخت.

این آخرین کار طراح تولید نورمن رینولدز قبل از مرگش در سال 2023 بود. گرگ کانوم، هنرمند آرایشگر، نامزد جایزه اسکار بهترین گریم در هفتاد و دومین دوره جوایز اسکار شد. آهنگ تم فیلم، پس تو به من نگاه کن توسط جیمز هورنر و ویل جنینگز نوشته شده و سلین دیون آن را خوانده است.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *