چالش 30 روزه فیلم – روز چهاردهم : فیلمی که از دیدنش سیر نمی‌شوم (داستان‌های عامه پسند)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که از دیدنش سیر نمی‌شوم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

Pulp Fiction یک فیلم جنایی، کمدی آمریکایی محصول 1994 به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو از داستانی است که او با راجر آواری تصور کرده بود. این فیلم، چهار داستان در هم تنیده از جنایت و خشونت در لس آنجلس، کالیفرنیا را بیان می‌کند.

جان تراولتا، ساموئل ال جکسون، بروس ویلیس، تیم راث، وینگ ریمز و اوما تورمن بازیگران این فیلم هستند. این عنوان به مجلات عمومی و رمان‌های جنایی پرطرفدار در اواسط قرن بیستم اشاره دارد که به خاطر خشونت گرافیکی و دیالوگ‌های تندشان شهرت دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سیاه جهان + 2023

پالپ فیکشن به طور گسترده‌ای به عنوان اثر بزرگ تارانتینو، با ستایش خاصی برای فیلمنامه نویسی آن در نظر گرفته می‌شود. خود انعکاسی، ساختار نامتعارف، و ادای احترام و ستایش گسترده باعث شده است که منتقدان آن را به عنوان سنگ محک فیلم پست مدرن توصیف کنند.

این فیلم، اغلب به عنوان یک حوضه فرهنگی در نظر گرفته می‌شود که بر فیلم‌ها و سایر رسانه‌هایی که عناصری از سبک آن را اتخاذ کرده‌اند، تأثیر می‌گذارد. بازیگران نیز به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفتند و تراولتا، تورمن و جکسون هنرنمایی فوق‌العاده‌ای داشتند.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *