بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی (Veda Mektubu) + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی (Veda Mektubu) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال از کانال دی ترکیه مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی

سریال ترکی نامه خداحافظی با حمایت بازیگران قوی و توسط کمپانی Most Production تولید می شود. Deniz Çelebi Dikilitaş روی صندلی کارگردانی سریال Veda Mektubu نشسته است که فیلمبرداری آن در ژانویه در استانبول آغاز خواهد شد. سریال ترکی نامه خداحافظی از کانال D پخش و در دسترس عموم قرار می گیرد.

دو فرزند عاشق توسط یک نامه از هم جدا شده بودند، اما در اثر یک اتفاق بار دیگر با هم رو در رو می‌شوند. سریال نامه خداحافظی، ماجرای این دو فرزند عاشق است که سال‌ها بعد به هم می‌رسند. نورگل یشیل چای، سلیم بایراکتار و رابیا سوی‌ترک در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی نامه خداحافظی (Veda Mektubu) از کانال D ترکیه

جدول پخش سریال‌های ترکیه 2023 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه داستان سریال ترکی نامه خداحافظی

خلاصه داستان سریال ترکی نامه خداحافظی
خلاصه داستان سریال ترکی نامه خداحافظی

سریال ترکی نامه خدا حافظی درباره یک تاجر زن قدرتمند به نام آلانور و یک تاجر اهل آنتاکیا به نام ضیا است که در گذشته عاشق هم بودند. اما به دلیل خانواده هایشان که مخالف رابطه آنها بودند، مجبور به جدایی شدند و زندگی جدیدی را آغاز کردند. تولید سریال ترکی جدید نامه خداحافظی در سال 2023 در حال انجام است.

آلانور، یک تاجر مدرن و قوی، و ضیا، تاجر اهل آنتاکیا که به سنت های او نزدیک است، در گذشته عشق زیادی داشتند. به خاطر خانواده هایشان در مقابل این عشق، ناخواسته از هم جدا شدند و زندگی دیگری را آغاز کردند. محمت پسر بزرگ ضیاء است که قصد دارد در آینده از کار خود دست بکشد.

آصلی دختر کوچک 19 ساله آلانور در این سریال است که سال آخر دبیرستان فرانسوی را می گذراند و هر حرکت آینده خود را به دقت برنامه ریزی می کند. بین محمت و آسلی عشقی شکل می گیرد و بعد سال‌ها مسیر آلانور و ضیا بار دیگر با عشق آصلی و مهمت به هم می رسد.

بیوگرافی بازیگران سریال نامه خداحافظی

نورگل یشیل چای Nurgül Yesilçay در نقش آلانور

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی

نورگل یشیلچای (به ترکی استانبولی: Nurgül Yeşilçay) (زاده ۲۶ مارس ۱۹۷۶) بازیگر ترک است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در مجموعه تلویزیونی عشق و جزا، ماه‌پیکر، گوزل و گلپری اشاره کرد. وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ترکیه است او در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه آنادولو در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده‌است و بعد از آن به بازی در تئاتر مشغول شد.

نورگل یشیلچای در سال ۲۰۱۷ به مدت پنج هفته برای حضور در فیلم سینمایی جن زیبا به ایران سفر کرد. این فیلم به کارگردانی بایرام فضلی در شهر اصفهان فیلم‌برداری شد. نورگل در این فیلم در نقش دلارام کنار فرهاد اصلانی به عنوان بازیگر اصلی فیلم حضور دارد.

سلیم بایراکتار Selim Bayraktar در نقش ضیا

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامه خداحافظی

سلیم بیرقدار (انگلیسی: Selim Bayraktar؛ زادهٔ ۱۷ ژوئن ۱۹۷۵) بازیگر ترکیه، دارای تبار ترکمن عراق و اهل شهر کرکوک است. است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به حریم سلطان، ظهور امپراطوری‌ها : عثمانی، گریه نکن مادر، جنایت‌های کوچک و … اشاره کرد.

رابیا سوی‌ترک Rabia Soyturk در نقش آسلی

بیوگرافی بازیگران سریال نامه خداحافظی
بیوگرافی بازیگران سریال نامه خداحافظی

رابیا سویتورک (Rabia Soyturk) بازیگر ترکی است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های «Persona» در سال 2018، «Özgür Dünya» در سال 2019 و «Benim Adim Melek» از سال 2019 تا 2021 شناخته شده است و هم اکنون معروف‌ترین اثر او “اکیم” در صدایم را بشنو ۲۰۲۲ می‌باشد. بعد از آن نیز در سریال نامه خداحافظی نقش آسلی را برعهده گرفت.

امره کیویلجیم Emre Kıvılcım در نقش مهمت

بیوگرافی بازیگران سریال نامه خداحافظی
بیوگرافی بازیگران سریال نامه خداحافظی

امره کیویلجیم (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۹۰، مالاتیا) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. این بازیگر معروف که مهندس شیمی نیز هست، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تخصصی ایمنی کار به پایان رساند و پس از شروع علاقه به بازیگری، کار مهندسی را متوقف کرد. او مدتی را به عنوان دانشجوی بورسیه در فرهنگسرای صدری آلیشیک به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت و برای اولین بار با فیلم تلویزیونی «نمی‌توانم غذایی که با روغن زیتون درست می‌شود را بخورم» که از شبکه هفت پخش شد جلوی دوربین رفت.

Emre Kıvılcım حضور در سریال های تلویزیونی را با سریال تلویزیونی «الیف» آغاز کرد و به شخصیت سلیم در این سریال جان بخشید. این سریال در خارج از کشور مورد توجه زیادی قرار گرفت و رکوردهای رتبه بندی را به ویژه در آسیا و آمریکای لاتین شکست. بعد از این سریال در سریال Adı Zehra که در سال 2018 از شبکه FOX پخش شد ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *